اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز:

کیفیت لیگ فوتبال استان البرز ارتقاء می‌یابد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: ایرادات و اشکالات برگزاری لیگ استان البرز در سال گذشته بررسی شده و تلاش داریم در فصل جدید با کیفیت بهتری این رقابت‌ها را به انجام برسانیم.

کیفیت لیگ فوتبال استان البرز ارتقاء می‌یابد

بهروز یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: در فصل گذشته مشکلاتی درباره زمان شروع و پایان رقابت‌ها، نحوه برگزاری و تعداد تیم‌ها وجود داشت که در جلساتی که در سال جدید داشتیم و با تشکیل کارگروهی در این خصوص سعی داریم در فصل جدید این مشکلات را به حداقل رسانده و بر کیفیت بازی‌ها بیفزاییم.

وی تصریح کرد: در راستای افزایش کیفیت میزبانی‌ها نیز در زمین‌های فوتبال استان محل‌های مناسب برای تیم‌های مختلف شناسایی شده است و با اختصاص امکانات و تعامل لازم با باشگاه‌ها سعی داریم بازی‌ها در نقاط مختلف استان با شرایط بهتری انجام شود.

یمینی از تبدیل زمین شماره یک ورزشگاه شریعتی به چمن مصنوعی خبر داد و گفت: در این ارتباط اداره‌کل ورزش و جوانان استان برنامه‌ای را مدون کرده تا این زمین پیش از شروع بازی‌های لیگ برتر استان به چمن مصنوعی تبدیل شود که امیدواریم با این اقدام از مشکلات این مجموعه ورزشی مهم کاسته شود و بازی‌ها با کیفیت بهتری در آن به انجام برسد.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز از پایان مرحله اول طرح آسیاویژن در این استان خبر داد و گفت: پرسشنامه‌های مربوط به باشگاه‌ها ترجمه شده و در اختیار آنها قرار گرفت و طی روزهای آینده این اطلاعات جمع‌آوری و به آکادمی فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد تا البرز کار خود را در مرحله دوم این طرح آغاز کند.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول