اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بازنگری در آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ضروریات است.

آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید تغییر کند

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه قانون به داور اجازه تعلیق بازی را در برخی شرایط داده است، اظهار داشت: قانون به داور اجازه داده است تا برای جلوگیری از ادامه تنش‌ها، بازی را به صورت موقت یا دائم تعلیق کند.

وی با بیان اینکه مدیریت بازی از وظایف داور فوتبال است، افزود: داور باید تمام ذهن خود را متوجه اتفاقات بازی کند، چرا که مسائل و مشکلات خارج از زمین بازی مسئولان خود را دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با خطرناک توصیف کردن رواج قطع بازی به هر دلیلی ادامه داد: اگر این روند گسترش یابد دیگر نمی‌توان هیچ مسابقه‌ای را برگزار کرد و در واقع سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی لازمه اصلاح امور را فرهنگ سازی عنوان کرد و گفت: برای پیشبرد امور فوتبال همه باید به وظایف خود عمل کنند.

اصفهانیان تصریح کرد: فرهنگ سازی برای محیط باشگاه‌ها باید از خود باشگاه‌ها آغاز شود چرا که به هر حال بازیکنان و مربیان در یک مجموعه‌ای فعالیت می‌کنند که می‌توانند برای فرهنگ سازی اقداماتی را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه داور باید به فکر مدیریت بازی در داخل زمین باشد، خاطر نشان کرد: بازی فوتبال در خارج از زمین هم مسئولانی دارد که اتفاقات را کنترل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر جرائم در نظر گرفته شده برای تخلفات، بازدارندگی لازم را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه جریمه‌های در نظر گرفته شده در آئین نامه کمیته انضباطی، کفاف تخلفات را نمی‌دهد، تاکید کرد: آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید بازنگری شود.

اصفهانیان افزود: اگر مسئولان به وظایف خود عمل کنند مانع ادامه تخلفات با روند کنونی در فوتبال کشور می‌شوند.

وی با اشاره به متفاوت بودن ظرفیت‌های افراد در مواجه با شرایط مختلف اضافه کرد: باید به ظرفیت‌های افراد به ویژه داوران در مواجه با مشکلات پیش رو توجه شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تضییع شدن حق تیم فوتبال پیروزی در بازی روز شنبه گفت: این موضوع ممکن است صحت داشته باشد، ولی نباید بهانه تخلفات بعدی در زمین فوتبال را به دست بازیکنان داد.

وی تصریح کرد: تیم‌هایی مانند پیروزی از افتخارات فوتبال ایران هستند ولی آسیب دیدن این تیم از داوری در زمین بازی نباید بهانه تخلف شود.

اصفهانیان با اشاره به اینکه اشتباهات داوری جزو بازی است، ادامه داد: مسئولان تیم‌ها باید در نظر داشته باشند که ممکن است در یک بازی از داوری آسیب ببینند، ولی در یک بازی دیگر ممکن است همین اتفاق برای تیم حریف روی دهد.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول