اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

2 هزار شکایت از گران‌فروشی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 2 هزار و 56 شکایت از گران‌فروشی واحدهای صنفی در سال گذشته توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان دریافت شده است.

2 هزار شکایت از گران‌فروشی در زنجان

سید جلال نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در مجموع در سال گذشته 2 هزار و 550 شکایت مردمی در زمینه کالاها در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ثبت شده است، اظهار داشت: 373 مورد از شکایات نیز مربوط به بخش خدمات بوده است.

وی همچنین در زمینه نوع شکایات دریافتی در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: 343 مورد از شکایات در زمینه عدم درج قیمت‌ها بر روی کالا یا خدمات بوده است.

معاون نظارت و بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 243 مورد شکایت در زمینه کم‌فروشی و تقلب واحدهای صنفی گزارش شده است، خاطر نشان کرد: 67 مورد از شکایات مربوط به عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی با اشاره به اینکه 52 شکایت مردمی در رابطه با عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به ثبت رسیده است، ادامه داد: 23 مورد از تخلفات نیز به دلیل نداشتن پروانه کسب توسط واحدهای صنفی بوده است.

نبوی همچنین یادآور شد: 73 مورد از شکایات دریافت شده در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در سال گذشته مربوط به سایر موارد و تخلفات بوده است.

وی با بیان اینکه با بررسی‌ها و رسیدگی‌های صورت گرفته به پرونده‌های تخلفات واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان در سال گذشته یک هزار و 23 مورد از پرونده‌ها و واحدهای صنفی متخلف شناخته شدند، اظهار داشت: یک هزار و 859 پرونده نیز غیرمتخلف اعلام شده است.

معاون نظارت و بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان از مجموع شکایات قابل رسیدگی 366 نفر متخلف شناخته شدند، ادامه داد: یک هزار و 278 نفر غیرمتخلف بوده‌اند، که 21 مورد از شکایات نیز در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه از مجموع شکایات دریافتی در شهرستان ابهر 323 واحد صنفی و خدماتی متخلف شناخته شدند، اضافه کرد: 177 مورد به عنوان غیر متخلف شناخته شده است که 11 مورد از شکایات نیز در حال حاضر در دست رسیدگی است.

نبوی با اشاره به اینکه از 324 شکایت دریافتی در شهرستان خرم‌دره 154 مورد پرونده متخلف بوده‌اند، خاطر نشان کرد: 170 مورد نیز غیرمتخلف شناخته شده‌اند.

وی به رسیدگی به 40 پرونده تخلف از شکایات مردمی در طول سال 90 در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: 92 مورد از گزارشات مردمی نیز غیرمتخلف شناخته شده‌اند که سه پرونده نیز در دست رسیدگی است.

معاون نظارت و بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از 245 شکایات دریافتی در شهرستان طارم 117 واحد به عنوان متخلف شناخته شده‌اند، افزود: 124 واحد نیز غیرمتخلف بودند که چهار مورد از شکایات نیز در حال پیگیری است.

وی همچنین تصریح کرد: 23 مورد از مجموع شکایات مردمی در شهرستان ایجرود تخلف بوده است که 18 مورد آن نیز غیرمتخلف عنوان شده‌اند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول