اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی‌های ویژه نوروزی کهگیلویه و بویواحمد مشخص شد

گرانفروشی و عدم درج قیمت صدرنشین تخلفات صنفی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی 26 هزار واحد صنفی در یک ماه گذشته خبر داد وگفت: بیشترین تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

گرانفروشی و عدم درج قیمت صدرنشین تخلفات صنفی

محمد حسین حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه طرح بازرسی ویژه نوروز در  کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور آغاز شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح تشدید بازرسی‌ها از بازار استان صورت گرفت و حتی در ایام تعطیل نیز این تشدید بازرسی‌ها وجود داشت.

 وی افزود: در این راستا در یک ماه گذشته 26 هزار واحد صنفی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار گرفتند.

حیدرپور با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح بازرسی ویژه تاکنون علاوه بر این تعداد بازرسی، تخلف‌هایی نیز از بازار استان کشف شد، خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته تعداد 837 پرونده تخلف نیز برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در بازرسی‌های ویژه برای متخلفان یک‌هزار و 180 میلیون ریال بوده است.

حیدرپور طرح بازرسی ویژه را یکی از عوامل دخیل در کنترل بازار عید دانست و بیان داشت: بیشتر تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی و عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

این مسئول تاکید کرد: متخلفان صنفی بدانند که ناظران و بازرسان ما اجازه نخواهند داد که چنین تخلفاتی در بازار کهگیلویه و بویراحمد رواج پیدا کند و با آن به شدت مقابله می‌کنند.

وی به سامانه ارتباطی 124 این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم نیز باید بازرسان ما در بازار باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار این موارد را به سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق سامانه 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول