اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌ عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد:

گرانفروشی بیشترین تخلف واحدهای صنفی

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌ عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در طول سال گذشته بیشتری تخلف واحدهای صنفی استان مربوط به گرانفروشی بوده است.

گرانفروشی بیشترین تخلف واحدهای صنفی
محمد نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته و دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه سالنمای خدمت اظهار کرد: شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به تفکیک موضوع دسته‌بندی شده و در غرفه این سازمان در نمایشگاه سالنمای خدمت در معرض بازدید شهروندان قرار می‌گیرد.
وی افزود: بیشترین تخلف واحدهای صنفی قم در سال گذشته با 12 هزار و 501 مورد، مربوط به گرانفروشی بوده ضمن اینکه 3 هزار و 196 مورد کم‌فروشی و تقلب نیز دریافت شده است.
مدیر روابط ‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه در زمینه عدم درج قیمت نیز 352 مورد تخلف گزارش شده است، گفت: 29 مورد صادر نکردن فاکتور فروشی و 74 مورد نیز اختفاء و امتناع از عرضه کالا در استان قم گزارش شده ضمن اینکه در زمینه عرضه خارج از شبکه کالا نیز 45 مورد تخلف دریافت شده است.
وی از ثبت گزارش 52 مورد تخلف در ارتباط با فروش اجباری کالا خبر داد و افزود: در مجموع 16 هزار و 305 مورد تخلف توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم دریافت شده است.
نامدار در ادامه این با اشاره به عملکرد واحد مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابراز کرد: از این میان 5 هزار و 908 مورد متخلف شناخته شده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول