اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی خوزستان خبر داد

شناسایی 19 هزار تخلف گران‌فروشی و عدم درج قیمت در خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت وبازرسی سازمان بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه 19 هزار و 424 مورد تخلف گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالاها در واحدهای صنفی استان کشف و شناسایی شد.

شناسایی 19 هزار تخلف گران‌فروشی و عدم درج قیمت در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از سازمان بازرگانی خوزستان، ابوالقاسم کوره‌چینی اظهار کرد: در 9 ماهه امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان بازرگانی از واحدهای صنفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش و تعداد پرونده‌های تشکیل شده در همین مدت 5.6 درصد افزایش یافته است.
وی تعداد بازرسی‌های انجام شده در این مدت را 193 هزار و 184 مورد عنوان کرد و افزود: در پی بازرسی‌های انجام شده 16 هزار و 185 فقره پرونده تخلف تشکیل شد.
کوره چینی گفت: متوسط مدت زمان بازرسی برای انجام یک بازرسی توسط تیم بازرسی حدود 17 دقیقه و 26 ثانیه و متوسط تعداد واحدهای بازرسی شده توسط هر تیم بازرسی در یک روز کاری 17.2 بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خوزستان تصریح کرد: 22.6 درصد از کل بازرسی‌های انجام شده در بخش واحدهای عمده اقتصادی شامل شرکت‌های وارد‌کننده، عمده‌فروشی و واحدهای تولیدی صنعتی به صورت متمرکز بود که بیانگر توجه و تمرکز بیشتر بر انجام بازرسی از واحدهای عمده اقتصادی است.
وی گفت: از مجموع کل تخلفات کشف شده در پرونده‌های متشکله 37 درصد از تخلفات شناسایی شده مربوط به تخلف عدم درج برچسب قیمت و عدم نصب نرخ‌نامه کالا و خدمات است.
انتهای پیام/ج30/ط4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول