اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد

گران‌فروشی 22 تن گوشت مرغ در لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از گران‌فروشی 22 تن و 98 کیلوگرم گوشت مرغ در استان توسط یک واحد مرغ‌فروشی خبر داد.

گران‌فروشی 22 تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، حجت‌الله بیرانوند گفت: به منظور رفاه حال مردم، بازرسی از واحدهای صنفی تشدید یافته تا از این طریق مردم بتوانند مواد غذایی مورد نیاز خود را به راحتی تأمین کنند.

وی ارزش تخلفاتی این واحد را 11 میلیون و 49 هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: هم‌چنین براساس بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی خرم‌آباد پرونده تخلفاتی برای یک واحد پارچه‌فروشی تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: این واحد به علت گران‌فروشی 320 متر پارچه به ارزش 53 میلیون و 610 هزار ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

بیرانوند از مردم خواست موارد تخلف را به ستاد خبری به شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان برخورد قانونی و رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی را انجام دهند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول