اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر خواستار شد

برخورد جدی با کسانی که فضای گران‌فروشی را ایجاد می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: ادارات صنعت، معدن و تجارت و شهرداری‌ها کنترل و تنظیم بازار را جدی بگیرند و با کسانی که موجب ایجاد فضای گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها بدون دلیل می‌شوند، برخورد جدی کنند.

برخورد جدی با کسانی که فضای گران‌فروشی را ایجاد می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان دیر اظهار داشت: مسئولان متولی بازار به صورت مستمر بر روند بازار نظارت دقیق داشته باشند.
وی اضافه کرد: اکنون اجناسی در بازار توزیع و به فروش می‌رسد که فاقد مجوز بهداشت است و گاهی این اجناس از مرزهای آبی وارد این بندر می‌شود که هیچگونه تاریخ تولیدی ندارد و سلامت مردم را تهدید می‌کند.
فرماندار دیر گفت: بازارچه نوروزی با هماهنگی و مشارکت اصناف در شهرستان و توسعه تعاونی‌ها برای جلوگیری از روند افزایش قیمت و کنترل بازار صورت گیرد.
فرماندار دیر گفت: بازار داخلی شهرستان دیر با توجه به کالای ملوانی اندکی تحت تاثیر قرار گرفته است که سعی شود ارتباط با مراکز تولید داخلی بیشتر و عوامل پخش کالاهای تولید داخل در این شهرستان افزایش یابد.
بحرانی اضافه کرد: باید نگرانی مردم در مورد افزایش قیمت‌ها را برطرف کنیم.
وی افزود: اکنون نگرانی مردم از افزایش قیمت برخی اقلام ملموس است و باید برای جبران این افزایش راهکاری پیدا شود تا هم افزایش قیمت نداشته باشیم و هم دست واسطه‌ها در این میان قطع شود.
فرماندار دیر تصریح کرد: اولویت ما خدمت به مردم و تلاش برای ایجاد شرایط لازم خرید مردم است و مطمئن باشند از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم.
بحرانی گفت: عمده مشکلات مردم شهرستان دیر افزایش نرخ دستمزدهای معماران ساختمانی است که بدون در نظر گرفتن درآمد مردم دستمزدهای خود را افزایش داده‌اند که نیاز است طبق قرارداد و با تعیین نرخ کارها به معماران سپرده شود زیرا اگر نرخ مشخص باشد در صورت افزایش نرخ می‌شود با آنان برخورد کرد.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول