اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال تاکید کرد

افزایش اکیپ‌های بازرسی بازار برای مقابله با گرانفروشی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال بر افزایش اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار به منظور مقابله با هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی در ایام منتهی به سال نو شد.

افزایش اکیپ‌های بازرسی بازار برای مقابله با گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال با تاکید بر اجرای مصوبات جلسات تنظیم بازار از سوی مسئولان عضو این جلسه خواستار افزایش اکیپ‌های بازرسی و نظارت بازار و مقابله با هرگونه گرانفروشی و اجحاف در حق مردم شد.

وی با تقدیر از بازاریان منصف، خواستار رعایت حال مردم در روزهای پایانی سال از سوی کسبه و بازاریان خلخال شده و از تامین اقلام ضروری مورد نیاز شب عید مردم از قبیل گوشت مرغ ،گوشت قرمز و میوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خلخال نیز از افزایش 20 درصدی ذخیره میوه شب عید مردم در سال 90 نسبت به سال گذشته خبر داد.

بقیة‌الله بابایی در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال اظهار داشت: در سال گذشته 110 تن میوه از نوع پرتقال و سیب خریداری و برای شب عید مردم انبار شده بود که این میزان امسال 20 درصد افزایش یافته و این میوه از روز 23 الی 29 اسفند ماه امسال در سطح شهرستان و در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی از توزیع اقلام ضروری مردم در خلخال خبر داده و افزود: در طول یک ماه گذشته مقدار 31 تن برنج، 11 تن روغن و 5/3 تن شکر به قیمت مصوب و در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های ضروری مردم توزیع شده و این کار در اسفند ماه امسال نیز ادامه خواهد داشت. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال از ایجاد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اسفند ماه در سطح شهر خلخال خبر داد و اظهار داشت: در کنار این کار، بیش از 50 واحد صنفی خلخال نیز با هماهنگی مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به فروش و عرضه کالا به مشتریان با 20 درصد تخفیف خواهند کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول