اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خبر داد

افزایش گشت‌های ضربتی تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: نخستین اولویت این اداره کل در سال جاری افزایش گشت‌های ضربتی است تا زمینه سوء استفاده از افراد سودجو گرفته شود.

افزایش گشت‌های ضربتی تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی دهقانی اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه‌ها، طرح تشدید گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در قالب اکیپ‌های نظارتی با همکاری بازرسان دستگاه‌های ذی‌ربط در ایام پایانی سال 90 برگزار شد.

وی افزود: در این گشت‌ها بیش از 631 واحد صنفی در استان مورد بازرسی قرار گرفته که منجر به تشکیل 168 فقره پرونده تخلفاتی در مورد گران‌فروشی، عدم نصب اتیکت و عدم رعایت مقررات بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی عمده تخلفات در استان به ویژه بیرجند را درج نشدن قیمت روی کالا و گران‌فروشی عنوان کرد و گفت: در این ایام هیچ گونه احتکاری گزارش نشده بود.

دهقانی ادامه داد: تعزیرات حکومتی در ایام تعطیل نوروز دارای شعبه کشیک بوده و هرگونه گزارشی را در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار داده است.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت وسایط نقلیه برون‌شهری که در ایام نوروز صورت گرفته بود از 16 فروردین به حالت قبلی برگشته و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور، تقلب و رعایت نکردن مقررات بهداشتی می‌توانند با شماره 124 یا به صورت مستقیم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان منعکس، تا با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی با هیچ کس شوخی ندارد و با تمام توان در تمام صحنه‌ها حضور فعال و قاطع داشته است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول