علیاکبر رمضانی امروز در گفت
رمضانی افزود: باید در حوزههای مختلف به ویژه در حوزه خدمات و بهداشت و درمان دقت و تلاش بسیار انجام دهیم تا رضایت مسافران را در پایان سفر آنها به شهرستان طرقبه شاندیز داشته باشیم.
رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: در این شهرستان با وجود رستورانها، چایخانهها و مراکز خدماتی دیگر حوزه بهداشت و درمان از حوزههایی است که مراقبت بیشتری را نیاز دارد تا مردم بتوانند با خیال آسوده از این امکانات بهرهمند شوند.
رمضانی خاطر نشان کرد: اگر هنگامی که مسافران و مجاوران حرم مطهر رضوی در این مراکز قصد خرید را دارند با استانداردهای مختلفی رو به رو باشند، خریدی مطمئن و راحتتر را انجام میدهند.
وی با تأکید بر نظارت صحیح دستگاههای اجرایی بر کنترل قیمتها اظهار کرد: 86 درصد مردم اگر گرانفروشی ببینند و خدمات نامناسبی را شاهد باشند، هیچ گاه از واحد صنفی متخلف شکایت نمیکنند.
فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: اگر امروز ما فکر میکنیم که سالهای گذشته در ایام عید نوروز و تابستان مردم شکایت نکردند نباید تمام این اتفاق را به علت تلاش نیروهای بازرسی گذاشت بلکه باید به درصد افرادی توجه کرد که با دیدن برخی تخلفات آن را گزارش نمیدهند.
رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان طرقبه شاندیز افزود: ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و همچنین نظارت خود را نسبت به گذشته دقیقتر انجام دهیم و به نیابت از تمام 86 درصد افرادی که شکایت نمیکنند ما مدعی باشیم که خدمات به درستی انجام شده است.
انتهای پیام/س20/ط4000