اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

تحریم‌ها نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت‌های هسته‌ای باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: از حق ملت دفاع می‌کنیم و به پیشرفت‌های هسته‌ای ادامه می‌دهیم و ذره‌ای از تحریم‌ها هراسی نداریم.

تحریم‌ها نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت‌های هسته‌ای باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در جمع مردم و مسئولان کاکی اظهار داشت:  شهدای حاضر، اهل ادب و اخلاق مانند شهید بابایی و دیگر شهدای ما از ارتش هستند.

امام جمعه کاکی افزود:  حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می فرمایند: نیروهای مسلح ما باید کاری بکنند که هیچ دشمنی نتواند در استقلال، استحکام و یکپارچگی ملت و به تمامیت ارضی ما ضرر زند.

وی سالروز یاد و خاطره شهید عبدالعزیز الرنتیسی رهبر بزرگ مقاومت فلسطین حماس، به دست غاصبان سرزمین فلسطین یعنی رژیم صهیونیستی در سال 1383 است را گرامیداشت و

یادآور شد:  مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامید و امسال مقام معظم رهبری یک نگاه اقتصادی‌تر و ریزتری نسبت به این موضوع کردند زیرا اولویت‌های امسال با راهنمایی‌های حضرت آقا مشخص می‌شود و وظیفه ما همدلی با مسئولان است و مسئولان نیز باید با قرار دادن قانون‌های سهل و آسان مسیر را برای زندگی آسان مردم هموار کنند.

وی تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری این تمهیدات را قبل از اینکه اتفاقی بیافتد انجام می‌دهند.

امام جمعه کاکی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که دنیا بر روی آن تمرکز کرده است مسئله پیشرفت هسته‌ای ایران است، در این موضوع باید بگوییم که غنی سازی را ادامه می‌دهیم ولی شفاف‌سازی را متوقف نمی‌کنیم و از حق ملت دفاع می‌کنیم و به پیشرفت‌های هسته‌ای ادامه می‌دهیم و ذره‌ای از تحریم‌ها هراسی نداریم.

وی ادامه داد: اوضاع سوریه با گسترده شدن فعالیت‌ها برای کنترل تحریم بر سوریه است، با گذشت نیروهای بین الملل برای اجرایی شدن طرح صلح و طرح کوفی عنان ولی متاسفانه با دخالت پیوند غربی عربی و برخی از کشورهای خود باخته عربی مثل عربستان، قطر و کشور ترکیه که امروز آلت دست آمریکاست مواجه است.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: ترکیه باید بداند که از اول اسلام دارای حاکمیت شده است و اگر دست از پا خطا کند جز اینکه در باتلاق گرفتار شود سود دیگری عایدش نخواهد شد.

محمدی از مردم، مسئولان و روحانیون که در سفر اخیر مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور را همراهی کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول