اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای خواسته آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خلخال گفت: کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای ایران با اروپا خواسته آمریکا و همدستان منطقه‌ای او است.

کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای خواسته آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام سیدصابر امینی‌راد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: این کارشکنی‌ها به خاطر زیاده‌خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که سبب شده مذاکرات هسته‌ای ایران به نتیجه لازم نرسد.

وی با یادآوری این‌که دشمنان مسلم این انقلاب هرگز دوست ندارند ایران به دستاوردهای عظیم هسته‌ای دست یابد، تصریح کرد: اگر این کار اتفاق بیفتد به یقین توانمندی ایران در عرصه‌های دیگر نمایان می‌شود و این به ضرر آمریکا است.

امینی‌راد در ادامه خاطر نشان کرد: حقوق ملت ایران باید در این مذاکرات ثابت شود و این مذاکرات باید در فضایی بدون فشار از ناحیه مجامع بین‌المللی انجام شود.

این مسئول اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام این مجموعه را مظهر خرد جمعی کشور اعلام کرد چرا که اساسی‌ترین مسایل کشور در این مجمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به شخصیت والای شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و ادامه داد: ارتش با تربیت چنین نیروهای فداکار وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده و ثابت کرد که ارتش دیندار و شجاع ما هرگز از همراهی و همسویی ملت عقب‌نشینی نمی‌کند.

به گزارش فارس، امام جمعه موقت خلخال گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید اهداف این شهید رزمنده اسلام را الگوی حرکت به سوی پیروزی‌های نهایی ایران اسلامی در جهان قرار دهد.

امینی‌راد در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمنان زبون ما هرگز نمی‌توانند صلابت و اقتدار ارتش ما را درک کنند چرا که ارتش مقتدر ایرانی اسلامی ما در سایه ولایت توانسته است به تمام خواسته‌ها و منافع مورد نظر دست یافته و حریم‌دار این انقلاب باشد.

وی شجاعت ارتش را در سرکوب کردن تحرکات دشمنان در مرزهای ایران بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: امروز به لطف الهی و رهنمودهای رهبری انقلاب و پشتیبانی مردم نیروها و ارتش ولایی ما خوداتکا و خودباور هستند.

امینی‌راد دهه افتتاح حساب 100 امام (ره) و بنیاد مسکن را گرامی داشت و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های بنیاد مسکن ساخت خانه برای محرومان جامعه است که امام راحل همیشه بر آن تاکید کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن نباید از اصول و مرامنامه خود که تهیه و ساخت خانه برای محرومان جامعه است، عدول کند و یا بخواهد به کارهایی منفعت‌طلبانه و یا سودجویانه بپردازد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول