اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت همسر‌ شهید علیمحمدی از تحصیل شهید در شیراز

کرمی: دانشجویان زیادی برای تحصیل در علوم هسته‌ای به من مراجعه می‌کنند

خبرگزاری فارس: همسر دانشمند شهید هسته‌ای گفت: ‌هر روز دانشجویان زیادی برای ‌ادامه تحصیل‌ در علوم هسته‌ای به ‌من مراجعه می‌کنند.

کرمی: دانشجویان زیادی برای تحصیل در علوم هسته‌ای به من مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصوره کرمی بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه هفته سلامت که در سالن صدرا و سینای دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: شهدای هسته‌ای ما زحمات فراوانی برای دستیابی کشور عزیزمان به دانش بومی هسته‌ای کشیده‌اند و این راهی است که دانشجویان جوان باید آن را ادامه دهند و از این شهیدان الگو بگیرند.

همسر دانشمند شهید هسته‌ای با بیان اینکه تداوم راه شهیدان هسته‌ای با دانش‌اندوزی و مجاهدت در عرصه علم میسر است، گفت: دوام راه شهید علیمحمدی و دیگر شهدای هسته‌ای کشورمان در دانش‌اندوزی و مجاهدت در راه علم و دانش و به ثمر نشاندن فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای میسر است.

وی با اشاره به طی کردن بخشی از دوران تحصیل شهید علیمحمدی در شیراز ابراز داشت: این دوران یکی از درخشان‌ترین و بهترین برهه‌های زندگی آن شهید بوده است که شهید همواره به آن افتخار می‌کرد و از آن یاد می‌برد.

همسر شهید علیمحمدی افزود: این که هر روز تقاضای بیشتری برای ادامه تحصیل فرزندان این مرز و بوم در علوم هسته‌ای به دانشگاه‌ها می‌رسد نشانگر آن است که شهدای هسته‌ای ما زنده هستند و راه این شهیدان توسط جوانان این مرز و بوم تداوم می‌یابد.

کرمی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم در خیالی خام فکر می‌کنند که با به شهادت رساندن جوانان و دانشمندان این مرز و بوم راه مجاهدت و ایثارگری و تعالی علم و دانش‌اندوزی را مسدود کرده‌اند که این خیالی خام و خوابی پریشان است.

در ادامه محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نگاه به سلامت مردم نگاهی سوداگرانه نیست، گفت: ما در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نگاه متولیان سلامت، پزشکان و دست‌اندرکاران امور بهداشت و درمان آن به سلامت مردم نگاهی سوداگرانه و مبتنی بر سود و زیان نیست.

وی افزود: 95 درصد از پزشکان، پرستاران و دست‌اندرکاران امور بهداشت و درمان در جامعه ما هنگامی که به یک بیمار نیازمند به خدمات پزشکی می‌نگرند نگاهی از سر انسان‌دوستی و حس مسؤلیت دارند و اولویت نخست آن‌ها کسب درآمد و امور مادی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: امسال هفته سلامت به‌نام سلامت سالمندی نامگذاری شده بود که تکریم سالمندان و توجه به بزرگترها نیز بخشی از آموزه‌های دینی و انسانی ما بوده و به این مفتخریم که بهترین تکریم از سالمند را دین مبین اسلام در قرآن کریم به بهترین کلام بیان کرده است.

وی گفت: تمام تلاش دست‌اندرکاران امور بهداشت و درمان این است که رضایت مردم در گرفتن خدمات بهداشت و درمان تامین شود و ما امید داریم بتوانیم هر سال نویدبخش خدمات بهتر و بیشتر در این حوزه باشیم.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول