اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته کارگر

کارگران البرزی با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت می‌بندند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: هم‌زمان با هفته کارگر کارگران البرزی با حضور در مرقد مطهر امام با آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیعت می‌بندند.

کارگران البرزی با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت می‌بندند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، کاوه حدادپور با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استان‌ها به منظور برگزاری شایسته ویژه برنامه‌های این هفته، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز شاهد اجرای مناسب برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان البرز باشیم .

وی توجه ویژه به نام‌گذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی" را در برنامه‌های هفته کارگر امسال مورد تأکید قرار داده و گفت: طبق زمان‌بندی‌های تعیین شده روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت به عنوان اولین روز هفته گرامیداشت کارگر به عنوان روز کارگران و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ششم اردیبهشت به عنوان روز کارگران و ولایت، تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت نام‌گذاری شده است که حضور در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و دیدار کارگران سراسر کشور با مقام معظم رهبری در این روزها انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عناوین دیگر روزهای هفته کارگر را در تاریخ‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم اردیبهشت‌ماه را به ترتیب روز کارگران ایثارگر ـ پاسداشت آرمان‌های شهدا، روز کارگران، تجلی وحدت ـ بسیج کارگری، روز کارگران و رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و روز کارگر، رسانه و کتاب اعلام کرد.

حدادپور افزود: هم‌چنین روز 11 اردیبهشت که در ماده 63 قانون کار به عنوان روز کارگر ثبت شده است، امسال به دلیل آنکه سال کبیسه است با روز اول ماه می میلادی به عنوان روز جهانی کارگر هم‌‌زمان نمی‌باشد.

وی ادامه داد: برگزاری بیست و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کشور با حضور ریاست محترم جمهوری و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته کارگر می‌باشد.

این مسئول محکومیت کشتار کارگران آمریکایی از سوی دولت این کشور و هم‌چنین محکومیت وضعیت نامناسب کارگران فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی را از جمله برنامه‌هایی خواند که در روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با آخرین روز این هفته که مصادف با روز جهانی کارگر است انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور کارگران در نماز جمعه استان‌ها، تجلیل از کارگران جانباز و ایثارگر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای کارگر و گلباران مزار ایشان، برگزاری یادواره‌های شهدای کارگری هم‌زمان با هشتم اردیبهشت روز بسیج کارگری، تکریم فرزندان شهدای کارگر عنوان یادگاران این عرصه، اجرای برنامه‌های فرهنگی در ارتباط با کتاب و رسانه و نیز انجام فعالیت‌های مختلف تبلیغی و ترویجی در راستای نام‌گذاری سال 91 را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که به مناسبت این هفته به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول