اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

ذره‌ای در ارائه خدمات به کارگران غفلت نباید کرد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: تلاش می‌کنیم تا ذره‌ای در ارائه خدمات خود به کارگران غافل نباشیم و بتوانیم هر چه زودتر افراد فاقد مسکن را صاحب خانه کنیم.

ذره‌ای در ارائه خدمات به کارگران غفلت نباید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز در سخنانی با اشاره به فعالیت­های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز با تقدیر از تلاش‌های هیئت مدیره به ویژه مدیرعامل قبلی این شرکت تعاونی در توسعه فعالیت­های آن اظهار کرد: به هیچ‌وجه راضی به استعفای آقای پورگلی از سمت مدیرعاملی این شرکت نبودیم چرا که ایشان در طول فعالیت خود در این شرکت تعاونی خدمات ارزنده، تاثیرگذار، مفید و ارزشمندی را داشتند.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن یکی از موضوعات مهم در زندگی کارگران تشکیل می‌دهد، بر توسعه فعالیت‌های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز تاکید کرد و گفت: حرکت‌های خوبی در این شرکت تعاونی در راستای تامین مسکن مورد نیاز کارگران آغاز شده که امیدواریم با حضور مدیرعامل جدید در این شرکت سیاست‌های تدوین شده از سوی هیئت مدیره با قدرت ادامه پیدا کند.

صادق‌زاده، با تقدیر از انتصاب فرامرز زاده از سوی هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت اظهار داشت: ایشان دارای تجربه گرانبها در امر مسکن و تعاونی مسکن بوده و خوشبختانه در مدت زمانی که مدیر عامل قبلی در این شرکت فعالیت داشتند به عنوان کارشناس در کنار وی حضور داشته و برنامه­ها و اقدامات را با جدیت و تلاش بی‌وقفه ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه خانه کارگر تبریز و تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز خدمتگزاری بی چون و چرا و بی‌منت به خانواده‌های کارگران سختکوش و زحمتکش را وظیفه خود می‌داند، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا ذره‌ای در ارائه خدمات خود به کارگران غافل نباشیم و بتوانیم هر چه زودتر افراد فاقد مسکن را صاحب مسکن و خانه کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف تبریز نیز در این مراسم در سخنانی با قدردانی از تلاش­های مدیرعامل قبلی این شرکت گفت:  در طول حضور آقای پورگلی مدیرعامل قبلی سیاست‌های هیئت مدیره به خوبی به اجرا درآمده و ما شاهد پیشرفت خوبی در اجرای پروژه‌های این شرکت بوده‌ایم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول