اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

اخراج کردن کارگران اتفاقات ناگواری را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: کارگران بسیار زیادی در بخش صنایع از کار خود اخراج شده‌اند که این امر در کشور به طور قطع پیامد و اتفاقات ناگواری را به همراه دارد.

اخراج کردن کارگران اتفاقات ناگواری را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی صبح امروز در جلسه‌ای با حضور صنعتگران اصفهانی واقع در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: با توجه به جلساتی که به تازگی با مسئولان استانی داشته‌ایم به یک جمع‌بندی در زمینه بخش تولید و صنعت رسیده‌ایم.

وی از پیدا کردن مشکلات صنعتگران و بخش تولید اصفهان سخن گفت و ادامه داد: در این جلسه‌ها ما از وجود مشاورانی با تجربه استفاده کردیم و در زمینه مشکلات موجود نیز به بحث و تبادل نظر پرداختیم که باید آسیب‌شناسی در آنها انجام شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: سه بخش را ما دنبال کرده‌ایم که یکی از آنها مربوط به مشکلات خودمان و بخش دوم نیز در مورد قوانین موجود در زمینه بخش صنعت و معدن است که در حال حاضر استفاده نمی‌شود.

وی افزود: اصلاح قوانین موجود و ایجاد قوانین مورد نیاز از دیگر مباحثی بوده که ما دنبال کرده‌ایم.

سهل‌آبادی از عدم اجرای برخی اقدامات در زمینه صنعتگران سخن گفت و اضافه کرد: مقرر شده بود که برخی بخشودگی‌ها و اقدامات برای صنعتگران اجرایی شود که این اقدامات اجرایی نشده است.

وی به اتفاقات ناگوار ایجاد شده در بخش تولید و صنعت کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل برخی مشکلات کارگران بسیار زیادی در بخش صنایع از کار خود اخراج شده‌اند که این امر در کشور به طور قطع پیامد و اتفاقات ناگواری را به همراه داشته که البته اگر چنین بیکاری و تعطیلی اتفاق بیفتد تقصیر از جانب ما نیست.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از مشکلات بخش صنعت سخن گفت و اظهار داشت: ما در زمینه نظام مالی، بازاریابی و منابع انسانی، بانک و نرخ بهره با مشکلات فراوانی رو به ‌رو هستیم.

وی از نام‌گذاری سال جاری استقبال کرد و بیان داشت: در هر حال سال جاری سالی است که شاید بتوان از آن در زمینه پویاتر کردن اقتصاد کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول