اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجموعه ورزشی کارگران کرمان خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی کارگران کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر مجموعه ورزشی کارگران استان کرمان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی کارگران و گردش در طبیعت جمعه یکم اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی کارگران کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، مسعود نخعی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی کارگران و گردش در طبیعت جمعه یکم اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به منظور ایجاد نشاط، ارتقا روحیه کاری و افزایش بهره‌وری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

نخعی بیان داشت: این پیاده‌روی از ساعت هشت صبح جمعه یکم اردیبهشت ماه در مسیر چهار کیلومتری میدان شهدا به سوی جنگل قائم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان این مراسم به شرکت کنندگان همایش پیاده‌روی به صورت قرعه‌کشی جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین چند دستگاه دوچرخه و جوایز دیگر اهدا می‌شود.

نخعی عنوان کرد: کارگران متقاضی شرکت در این همایش می‌توانند برای نام‌نویسی به واحدهای کاری خود مراجعه  و برگه‌های قرعه‌کشی را دریافت کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول