اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر:

پیام رهبری جان تازه‌ای به کارگران داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام و رهنمود نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی، جان تازه‌ای به کارگران صنایع مختلف داده است.

پیام رهبری جان تازه‌ای به کارگران داده است

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب خود را خادم ملت ایران به ویژه اقشار کم‌درآمد مانند کارگران می‌دانست و برای حمایت از آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: همین شیوه مبارک را نیز رهبری معظم انقلاب پی‌گیری فرموده و شاهد هستیم که حمایت‌های بسیاری از سوی معظم‌له در قبال کارگران انجام می‌شود.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه جامعه کارگری کشور در راه توسعه و آبادانی کشور تأکید کرد: بخش مهمی از فعالیت‌های اقتصادی کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و عمرانی توسط کارگران زحمت‌کش انجام شده و لازم است که از آنها حمایت شود.

محجوب تصریح کرد: متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که قدر این کارگران به طور شایسته دیده نشده و همین امر موجبات گلایه و دلگیری کارگران را فراهم کرده بود.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه امسال را تحت عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه نام‌گذاری و مزین فرمودند، گفت: با انتشار این پیام روح تازه‌ای در جان کارگران کشور دمیده شد و آنها برای حضور در جهاد اقتصادی کشور روحیه و جان دوباره گرفتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب حجت را بر همه مسئولان تمام کرد و دیگر عدم توجه به تلاش‌ها و زحمات کارگران و عدم حمایت از آنها در قالب حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی پذیرفتنی نیست.

محجوب در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش بی‌وقفه جامعه کارگری و حمایت مسئولان در سال 91 بخش مهمی از برنامه‌های اقتصادی کشور محقق شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول