اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

نیروی انسانی عامل مهم توسعه در هر جامعه است

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: از عوامل مهم توسعه در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است.

نیروی انسانی عامل مهم توسعه در هر جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: بخش مهمی از جامعه شهری ما را آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد و راه اصلی ورود به خانواده‌ها همین آموزش و پرورش است که ما از طریق نهادینه کردن کارهای فرهنگی در محیط خانواده‌ها می‌توانیم به اهداف فرهنگی و آموزشی خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در هر جامعه‌ای از عوامل مهم توسعه است افزود: برای دستیابی به توسعه شهری مشارکت شهروندان در همه زمینه‌ها الزامی است و دانش‌آموزان بخش عمده‌ای از جامعه شهروندی ما را تشکیل می‌دهند بنابراین باید سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در بخش آموزش آنها صورت بگیرد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: با انگیزه دادن به دانش‌اموزان برتر و نخبه می‌توان از پیشرفت‌های آموزشی و تحصیلی آنها در مسیر اعتلای فرهنگ جامعه استفاده کرد.

شیرازی در ادامه به اسکان میهمانان نوروزی در آبادان اشاره و تصریح کرد: شهرداری تلاش‌هایی را برای کمک به مدارسی که کار اسکان نوروزی را بر عهده دارند صورت داده اما از آنجا که از مسئولیت‌های خود مجموعه شهرداری نیز اسکان مهمانان نوروزی است هزینه‌ها و زمان زیادی را باید صرف این کار کنیم.

وی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها تعداد 2 میلیون نفر از هموطنان ما از سراسر کشور به عنوان مهمان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز وارد آبادان خواهند شد و در کنار این مسافران میهمانان ویژه‌ای از سازمان‌ها و نهادهای دولتی کشور خواهیم داشت که همگی اینها هزینه‌هایی را به شهرداری تحمیل خواهند کرد.

شهردار آبادان با بیان اینکه تغییر چهره شهر در ایام نوروز مستلزم هزینه است اظهار کرد: برای اینکه چهره شهر را نسبت به گذشته بهتر کنیم تندیس‌هایی را در برخی میادین مهم شهر نصب خواهیم کرد که اولین تندیس با عنوان تندیس انقلاب در میدان انقلاب آبادان نصب شده و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.

شیرازی افزود: تندیس دیگری نیز با عنوان دروازه بهشت قرار است که در میدان میگو نصب شود که بعد از نصب این تندیس به دلیل استفاده از المان‌های شهادت در آن، نام این میدان نیز به میدان شهدا تغییر خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تعداد دیگری تندیس نیز در حال ساخت هستند گفت: تلاش ما بر این است که سایر تندیس‌های در حال ساخت را نیز تا قبل از پایان سال در مکان‌های مشخص شده نصب کنیم تا به این ترتیب شهر آبادان چهره جدیدی در سال جدید به خود بگیرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول