اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور:

کار سازنده در سایه توجه به نیروی انسانی میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور گفت: برای حضور سازنده در عرصه کار باید به نیروی انسانی توجه شده و تنش‌های موجود که به دلیل عدم توجه به نیروی انسانی به وجود آمده است، حل شود.

کار سازنده در سایه توجه به نیروی انسانی میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن میرزایی در همایش توجیهی نظام جامع ارزیابی و نظارت اظهار کرد: نظام ارزیابی جایگاه ارزشی و ویژه‌ای به اقامه نماز دارد.

وی با بیان اینکه آیا کار به درستی انجام شده است از نکات کلیدی در ارزیابی محسوب می‌شود، افزود: کار درست انجام دادن مستلزم آگاهی روشن و دقیق از مقصد، شناخت دقیق از ذی‌نفعان، معیارها، نیازها و اولویت‌ها دارد.

عضو کمیته برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور یادآور شد: آگاهی از فرصت‌ها، تهدیدها، ضعف‌ها و قوت‌ها، پذیرش خلاقیت و نوآوری و آمادگی برای تغییر از دیگر معیارهای انجام درست کار است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های یونسکو گسست و شکاف بین نسل‌ها است، افزود: روز به روز نسل‌ها از یکدیگر فاصله پیدا می‌کند.

میرزایی یکی از مهم‌ترین کارهای گروهی و صلاحیت‌های مدیران را تشخیص درستی کار عنوان کرد و افزود: آیا کار را درست انجام می‌دهیم از نکات کلیدی در ارزیابی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آیا کار را درست انجام می‌دهیم مستلزم اصول راهنما، هنجارهای رفتاری مناسب برای نیل به مقصد، برنامه‌ریزی عملیاتی برای دستیابی به اهداف و غایت‌ها، ایجاد تعهد نسبت به برنامه، تامین منابع، ارزشیابی نتایج و ایجاد گروه‌های کاری موثر عنوان کرد.

عضو کمیته برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: برای حضور سازنده در عرصه کار باید به نیروی انسانی توجه شده و تنش‌های موجود که به دلیل بی‌توجهی به نیروی انسانی به وجود آمده است، حل شود.

وی توانمند سازی کارکنان و یکپارچه سازی فعالیت‌ها و هماهنگی بین کارکنان و مدیران را از راهکارهای درست انجام کار در نظام اداری دانست.

میرزایی با بیان اینکه آیا به نتایج مورد نظر دست یافته‌ایم از نکات کلیدی در ارزیابی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید به نتایج حاصله توجه ویژه شود.

وی معیارهای ارزیابی را مدیریت، برنامه، منابع انسانی و ایجاد انگیزه و نتایج برشمرد و گفت: باید برای اجرایی شدن این معیارها، برنامه‌ریزی‌های مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول