اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در کمیته امداد استان زنجان خبر داد

فعالیت 2800 نفر نیروی انسانی در جشن نیکوکاری در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال در برگزاری جشن نیکوکاری 2 هزار و 800 نفر نیروی انسانی فعالیت دارند.

فعالیت 2800 نفر نیروی انسانی در جشن نیکوکاری در زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال برگزاری جشن عاطفه‌ها از روز 17 اسفند آغاز شده و تا روز 19 اسفند در استان ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال 700 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان زنجان برپا شده است، ادامه داد: در هر کدام از این پایگاه‌ها چهار نفر مشغول به جمع‌آوری هدایای مردمی هستند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اظهار کرد: این چهار در دو نوبت به صورت دو نفره اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در پایگاه‌های نیکوکاری در استان زنجان فعالیت دارند، عمدتا از نیروی کمیته امداد استان، نیروهای افتخاری که با کمیته امداد همکاری دارند و نیروهای بسیج هستند.

حسنلو با اشاره به اینکه برای سهولت و دسترسی مردم به پایگاه‌های امداد چند صندوق صدقه ویژه جشن نیکوکاری در سطح استان تعبیه شده است.

وی همچنین اضافه کرد: چند پایگاه نیز از طرف بسیج مستضعفان به صورت مستقل در سطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا شده است.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز کمک‌ها و هدایای دانش‌آموزان از مدارس استان زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: این هدایا به صورت تمام در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، تا با شناسایی که صورت گرفته این هدایا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توزیع هدایای نقدی و غیر نقدی مردم استان از روز شنبه در سطح استان آغاز می‌شود، ادامه داد: مسئولان کمیته در تلاش هستند تا هدایای نقدی را قبل از تحویل سال نو به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول