اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت:

پیام‌نور دهدشت کمبود نیروی انسانی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت گفت: این دانشگاه کمبود نیروی انسانی داشته و هر یک از کارکنان عملا کار چند نیرو را انجام می‌دهند.

پیام‌نور دهدشت کمبود نیروی انسانی دارد

 باقر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف دانشگاه، توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری جهت انجام فعالیت‌های در دنیای مجازی تا پایان سال مالی در دستور کار دانشگاه پیام‌نور دهدشت قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که دانشگاه پیام‌نور از نظر دانشجو محور بودن با دانشگاه‌های سنتی تفاوت دارد، افزود: خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز رشته‌های مختلف و تقویت رشته‌های ورزشی با ایجاد امکانات مورد نیاز رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز از جمله برنامه‌های این دانشگاه است.

کارگر تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور با هدف عدالت آموزشی برای همه اقشار مردم طراحی و تاسیس شده است و از آن‌جا که دانشگاه مبدا همه تحولات است و همه تحولات علمی، اقتصادی، فرهنگی از دانشگاه شروع می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت دانشگاه پیام‌نور دهدشت توسعه و افزایش کد رشته‌های تحصیلی است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ما بر این است که برای سال آینده امکان تدریس رشته‌های مهندسی عمران، شهرسازی، شیمی، ادبیات عرب، نقاشی، صنایع دستی و... را در دانشگاه مهیا کنیم.

وی تاکید کرد: عمده‌ترین مشکلی که طی این مدت دانشگاه پیام‌نور با آن دست به گریبان بوده، در بخش آموزش و تامین امکانات است به طوری که درحوزه نیروی انسانی با کمبود نیرو مواجه هستیم و هر یک از کارکنان عملا کار چندین نیرو را انجام می‌دهند.

کارگر به فعال کردن گروه‌های سیاسی و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی جهت بالا بردن سطح اطلاعات دانشجویان در زمینه مسائل روز جهان و دنیای اسلام به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌هایی اشاره کرد که قرار است در این واحد دانشگاهی انجام گیرد و افزود: از دانشجویان فهیم می‌خواهیم با صبر و حوصله این مدیریت را یاری کنند تا بتوانیم در یک محیط علمی با تعامل و همکاری مشکلات و کاستی‌های موجود را برطرف سازیم.

 

انتهای پیام/صا10/]3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول