اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اردبیل در سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان اردبیل در بحث ساماندهی نیروی انسانی موفق عمل کرده به طوری که در سال‌جاری بیش از 500 نفر آموزشیار نهضت سوادآموزی و حق‌التدریس سازماندهی شدند.

اردبیل در سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت:‌ ما در پنج ماهه آغاز سال تحصیلی سعی کردیم با اجرای طرح‌ها و اهداف پیش‌بینی شده فعالیت‌های خود را به شایستگی به پیش ببریم به طوری که در چهار حوزه و محور کاری خود تلاش کردیم تا موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش با برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، راه‌اندازی 38 قطب آموزشی برای توانمندسازی داوطلبان کنکور، هوشمندسازی و اتصال مدارس به اینترانت ملی کارهای شایسته‌ای انجام شده است.

محمودزاده در ادامه خاطر نشان کرد: ما تنها در بحث کنکور و با توصیه‌های امام جمعه اردبیل موفق شدیم شاخص قبولی در کنکور را ارتقا داده و هم اکنون رتبه استان با یک تراز اندک نسبت به استان‌های مشابه نوزدهم است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: آموزش و پرورش استان با اعتقاد به معلمان و نیروهای متعهد خود به عنوان مهندسان نظام تربیتی و آموزش پرسنل متعهد و متخصص سعی کرده است رسالت عظیم و سنگین خود را انجام دهد به گونه‌ای که در دولت نهم و دهم بسیاری از مشکلات فرهنگی آن برطرف شده و یک حرکت رو به جلو را در افزایش حقوق و مزایای این مجموعه شاهد هستیم.

وی به تدوین و رونمایی از سند تحولی آموزش و پرورش به عنوان بنیان تحول در نظام تعلیم و تربیت را خاطر نشان کرد و ادامه داد: در ماه‌های گذشته و با دعوت از متخصصان مختلف در حوزه آموزش و پرورش سعی کردیم ظرفیت نظام جدید آموزشی را تبیین و تشریح کنیم و ساختارشناسی را در این زمینه در اولویت قرار دهیم.

به گزارش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ به یقین اجرای طرح جدید نظام آموزشی و پرورشی به ویژه تحول در مقاطع ابتدایی و راهنمایی سبب می‌شود تا دانش‌آموزان و معلمان در بستری شایسته امر مقدس و وظیفه سنگین تعلیم و تربیت را انجام دهند.

محمودزاده از اجرای دو مرحله‌ای هوشمندسازی مدارس در سال‌جاری و سال آینده افزود: قرار است در سال تحصیلی آینده یک هزار مدرسه هوشمند شود که امیدواریم با انجام مرحله به مرحله این طرح اهدافمان محقق شود.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 220 مدرسه در استان اردبیل با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس هوشمندسازی شده و این کار با سرعت و اولویت مدارس خاص ادامه پیدا می‌کند.

محمودزاده خاطر نشان کرد: هم اکنون 250 هزار دانش‌آموز در این استان در 19 منطقه و نواحی آموزش و پرورش، 10 شهرستان و 9 بخش و در سه هزار و 500 مدرسه و مدیریت 22 هزار فرهنگی تحصیل می‌کنند که همچنان سعی می‌شود در این مدارس طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی به صورت متمرکز و شهرستانی انجام شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول