اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

همکاری دستگاه‌ها در ساماندهی نیروی انسانی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: همه دستگاه‌ها باید در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و امکانات دستگاهی همکاری داشته باشند.

همکاری دستگاه‌ها در ساماندهی نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با محوریت بودجه سال 90 کرمان اظهار داشت: دولت حضور دستگاه‌های اجرایی را در صحن مجلس در ارتباط با بودجه منع کرده است.

وی بیان داشت: اعتقاد دولت بر این است که تا جای ممکن، منفعت کشور و تمام‌ دستگاه‌های اجرایی را در بودجه لحاظ کرده است و نیازی به حضور دستگاه‌ها نیست.

نجار افزود: نگاه همه مسئولان در مرحله اول باید ملی بوده و در مراحل بعد نگاه استانی و دستگاهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و امکانات دستگاهی همکاری داشته باشند، ساختمان‌های زیادی بدون استفاده هستند و باید از این ظرفیت‌های ملی برای کل جامعه استفاده برد.

نجار خاطرنشان کرد: مدیران باید دید گسترده‌ای داشته باشند و جامع فکر کنند، ساختمان‌ها متعلق به نظام است و باید همه مردم باید از آنها بهره‌ ببرند.

استاندار کرمان با بیان اینکه دولت در زمینه استفاده از ساختمان‌های بلااستفاده مصوبه صادر کرده است، گفت: کسانی که به این مصوبه عمل نکنند، به معنی این است که در راستای سیاست‌های دولت دهم حرکت نمی‌کنند‌ در غیر این صورت باید مصوبات دولت را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی افزود: سیاست دولت استفاده از ساختمان‌ها است و همه باید در این زمینه با معاونت توسعه مدیریت و تأمین نیروی انسانی استانداری همکاری کنند.

نجار با اشاره به تخصیص اعتبارات بودجه سال 90 گفت: مشکلاتی که در زمینه اعتبارات بعضی بخش‌ها وجود دارد، باید طی جلسه‌ای با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه رفع شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول