اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تحول اداری استان زنجان:

توزیع نیروی انسانی در ارگان‌های دولتی عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تحول اداری استان زنجان گفت: توزیع نیروی انسانی در بین ارگان‌های دولتی خیلی عادلانه نیست.

توزیع نیروی انسانی در ارگان‌های دولتی عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام علی جلیل‌خانی در جمع خبرنگاران، نیروی انسانی را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دارایی هر سازمانی برشمرد و اظهار داشت: اگر بتوان بهره‌وری نیروی انسانی را ارتقا داد همه عوامل موثر در ارتقای بهره‌وری افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: اگر همه عوامل دخیل انجام کاری مطلوب باشد، ولی سطح نیروی انسانی ارتقا نیابد اتلاف انرژی صورت گرفته است.

دبیر ستاد تحول اداری استان زنجان باورهای غلط را مهم‌تریم مانع تحول اعلام کرد و افزود: باورهای اغلب مدیران و کارکنان تحول آفرین و درست نیست.

وی با اشاره به اینکه هر نوع تغییر و تحولی باید از تحول در باورها و اندیشه‌های کارکنان و مدیران ارگان‌های دولتی آغاز شود، اضافه کرد: اگر باورها بهبود یابد کیفیت نظام اداری، کارکنان سازمانی، نیروی انسانی و مدیریت نیز ارتقا می‌یابد.

جلیل‌خانی الکترونیکی شدن را یک فعالیت مستمر دانست و گفت: این روند با توجه به فراهم کردن تسهیلات به روز تر برای مردم انتها ندارد.

وی با اشاره به فعالیت 5 هزار نفر نیروی شرکتی در استان زنجان اضافه کرد: این نیروها در واقع نیروی مازاد محسوب نمی‌شوند، چرا که هیچ دستگاهی نیروی خارج از پست سامانی ندارد.

دبیر ستاد تحول اداری استان زنجان با بیان اینکه توزیع نیروهای انسانی در بین ارگان‌های دولتی خیلی عادلانه عادلانه نیست، ادامه داد: باید نیروهای مازاد برخی ارگان‌ها شناسایی و به دستگاه‌هایی که نیاز دارند منتقل شوند.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت برای تعیین وضعیت نیروهای شرکتی گفت: بر اساس این مصوبه نیروهایی که در بخش خدماتی مشغول به کار هستند به نیروی قراردادی کارگری تبدیل می‌شوند.

جلیل‌خانی تصریح کرد: با نیروهایی که به کار دفتری مشغول هستند به عنوان کار معین قرارداد بسته می‌شود.

وی با اشاره به انتقال 227 نفر به صورت کار معین از تهران به استان زنجان افزود: با افرادی که به این صورت به مناطق محروم منتقل می‌شوند به صورت پیمانی قرارداد امضا می‌شود.

دبیر ستاد تحول اداری استان زنجان ادامه داد: با نیروهایی که یک سال از قرارداد آنها می‌گذرد در صورتی که مدرک تحصیلی آنها با شغل مربوطه مرتبط باشد، پس از برگزاری یک آزمون داخلی و در صورت به دست آوردن حد نصاب نمره قبولی قرارداد امضا می‌شود.

وی زمان برگزاری آزمون برای جذب نیرو را 25 اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این نیروها در صورت کسب امتیاز لازم تبدیل به نیروهای پیمانی می‌شوند.

جلیل‌خانی با اشاره به اینکه نیروهایی که کمتر از یکسال سابقه کار دارند نمی‌توانند در آزمون هفته آینده شرکت کنند، خاطرنشان کرد: آنها در مرحله بعدی آزمون شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول