اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

کسب رتبه عالی جهاد کشاورزی سمنان در ارائه آمار نیروی انسانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کسب رتبه عالی این سازمان در زمینه ارائه صحیح آمار و اطلاعات نیروی انسانی در بین سازمان‏های جهاد کشاورزی استان‏ها در سال 90 خبر داد.

کسب رتبه عالی جهاد کشاورزی سمنان در ارائه آمار نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران از کسب رتبه عالی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در زمینه ارائه صحیح آمار و اطلاعات نیروی انسانی در بین سازمان‏های جهاد کشاورزی استان‏ها و سازمان‏های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته خبر داد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت اطلاعات ارسالی MIS از سوی سازمان‏ها به وزارت جهاد کشاورزی و لزوم صحیح و دقیق بودن این اطلاعات، براساس بررسی‏های انجام شده از سوی اداره‌کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت، کلیه واحدهای سازمانی وابسته در سه سطح عالی، خوب و متوسط رتبه‏بندی شده‏اند که سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با کسب امتیاز 95/92 در رتبه عالی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این اطلاعات هر شش ماه یک بار از سوی این سازمان به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.

موسوی تصریح کرد: بررسی نهایی بانک‏های اطلاعات پرسنلی هر فرد شامل پر بودن فیلدهای اطلاعاتی، سوابق کاری، جبهه و جانبازی، انتصابات، دریافت طبقات، تخصیص پست‏ها براساس مدارک و رشته شغلی، تغییر وضعیت‏ها، مرخصی‏ها، احکام بازنشستگی و ... از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

وی افزود: در این رتبه‏بندی شاخص‏هایی مانند تکراری بودن افراد در فیلدها، خالی بودن فیلدها، کد ملی و ... مدنظر بوده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول