اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه:

توسعه همه جانبه با محوریت نیروی انسانی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: توسعه همه جانبه با محوریت نیروی انسانی دارای فکر و ایده است.

توسعه همه جانبه با محوریت نیروی انسانی است

علی اکبر اختری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه اظهار کرد: امروز یکی از اصلی‌ترین معیارهای تعیین جایگاه علمی کشور میزان مشارکت آنها در تولید علم و فناوری است‌.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه همه جانبه محوریت نیروی انسانی است که دارای فکر و ایده باشد، افزود: علم و آگاهی از شرایط نیز از جمله این عوامل است.

اختری با بیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه با توجه به سند چشم انداز 1404می‌بایست به 14  دانشگاه توسعه یابد، تصریح کرد: در فراخوان‌‌‌های مختلف اقدام به جذب به صورت بورسیه 40 نفر از فارغ التحصیلان مجرب دانشگاهی در رشته مهندسی کرده‌ایم و امید است با بازگشت به بدنه دانشگاه شاهد توسعه منابع انسانی که یکی از که یکی از ابزارهای تولید علم است، باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه یادآور کرد: در راستای توسعه منابع انسانی دانشگاه در رابطه با استخدام نیروهای کارمندی متخصص نیز در شاخه‌های مختلف پیش‌بینی‌‌هایی شده است.

وی افزود: برای انجام این کار به دنبال اخذ مجوز از هیئت امنایی هستیم که امیدواریم پس از طی مراحل قانونی از طریق فراخوان‌های عمومی بتوانیم افراد متخصص را جذب کنیم.

اختری خاطر‌نشان کرد: تولید علم و گسترش مراکز دانشگاهی نیز یکی از دستاوردهای انقلاب ‌اسلامی است که باعث غرور و مباهات هر ایرانی است‌.

وی در پایان افزود‌: ایران قدرت اول منطقه و جزو بر ترین‌های جهان در مباحث علمی است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول