اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم دو و میدانی اداره ورزش و جوانان سرخس خبر داد

اعزام 4 بانوی دو و میدانی‌کار سرخس به مسابقات انتخابی تیم نوجوانان خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم دو و میدانی اداره ورزش و جوانان سرخس از اعزام چهار بانوی دو و میدانی‌کار این شهرستان به مسابقات انتخابی تیم نوجوانان استان برای شرکت در مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام 4 بانوی دو و میدانی‌کار سرخس به مسابقات انتخابی تیم نوجوانان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، عیسی صدری‌فر اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح دو و میدانی در این شهرستان و ایجاد شرایط شرکت در مسابقات استانی و کشوری هر هفته شش جلسه تمرینی در دو سطح حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌‌ای در دوره سنی نونهالان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

وی هم‌چنین از اعزام چهار بانوی دو و میدانی‌کار این شهرستان به مسابقات انتخابی تیم نوجوانان استان برای شرکت در مسابقات کشوری خبر داد.

سرپرست تیم دو و میدانی اداره ورزش و جوانان سرخس هم‌چنین به دستاوردهای این تیم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حضور در مسابقات لیگ اول استان در مشهد، کسب مقام‌های دوم و سوم رشته پرتاب وزنه بزرگ‌سالان استان توسط محسن عرب‌کریمی و حامد فرهمند و انتخاب محمد بباسی برای شرکت در رکوردگیری دو 100 متر به منظور حضور در مسابقات منطقه‌ای کشور از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول