اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم خبر داد:

حضور تیم بانوان قم در لیگ برتر دو و میدانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور تیم بانوان قم در رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تیم بانوان قم در لیگ برتر دو و میدانی کشور

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برنامه برگزاری و زمان‌بندی برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور به زودی اعلام می‌شود که این رقابت‌ها به میزبانی تهران و در قالب لیگ برتر دو و میدانی بانوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال نیز با شرکت برترین دو و میدانی‌کاران تیم‌های مختلف از سراسر کشورمان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور برگزار خواهد شد که تلاش ما نیز اعزام تیمی قوی به این رقابت‌ها است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به تعداد مواد رقابتی لیگ امسال ابراز داشت: پیکارهای مرحله نخست لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های برتر کشور در 21 ماده با شرکت بانوان دو و میدانی‌کار برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مراحل دوم و سوم فصل جدید پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان کشور به ترتیب در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شهر تهران برگزار خواهد شد و تیم بانوان قم نیز با ترکیبی از بهترین‌های دو و میدانی قم با حریفان رقابت خواهد کرد.

اکرمی با بیان اینکه قطعا بهترین‌های دو و میدانی کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی خواهند کرد افزود: تیم دو و میدانی بانوان هیئت قم نیز با توجه به برخورداری از استعدادهای بسیار خوبی در رشته دو و میدانی در این دوره به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.

وی با اشاره به درخشش بانوان دو و میدانی‌کار قمی در رقابت‌های سال گذشته لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور یادآور شد: خوشبختانه سال قبل شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای بودیم که شاخص‌ترین آن کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های رشته پیاده‌روی بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با تاکید بر اینکه بانوان دوومیدانی کار قمی توانایی درخشش در میادین مهم این رشته را دارند اضافه کرد: حضور موفق بانوان قمی در مسابقات سال‌های اخیر لیگ و قهرمانی کشور این رشته مایه مباهات و سربلندی هیئت دو و میدانی و ورزش قم است.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه با برنامه‌های هیئت دو و میدانی و توجه بیش از پیش به بخش بانوان شاهد رسیدن آنان به جایگاه واقعی و موفق خود باشیم تصریح کرد: بانوان قمی نه تنها به اندازه آقایان بلکه همپای آنان می‌توانند در رقابت‌های مختلف افتخار کسب کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در این رشته اظهار داشت: بدون تردید با همکاری مجموعه هیئت دو و میدانی تلاش خواهیم کرد تا بانوان قمی با توجه به توانمندی بالا به آنچه استحقاق آن را دارند دست یابند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول