اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم خبر داد

اعزام دوومیدانی‌کاران قمی به مسابقات نونهالان کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوومیدانی استان قم گفت: دو‌و میدانی‌کاران قمی به رقابت‌های دوومیدانی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام دوومیدانی‌کاران قمی به مسابقات نونهالان کشور

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال نیز بر اساس تقویم فدراسیون دوومیدانی، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف در طول سال برگزار می‌شود که نخستین رویداد پیش روی ما پیکارهای نونهالان قهرمانی کشور است که با شرکت دوومیدانی کاران رده‌‌های سنی پایه برگزار خواهد شد تا نفرات برتر برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شوند.

وی ادامه داد: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور دوومیدانی‌کارانی از استان قم و تهران، البرز، توابع تهران و سمنان نیز حضور دارند که در پایان جدالی نزدیک و فشرده بین شرکت‌کنندگان، نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور معرفی خواهند شد.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم یادآور شد: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نونهالان کشور که قطعا با شرکت دوومیدانی‌کاران رده سنی نونهالان برگزار خواهد شد، نفرات بسیار خوب و آماده دوومیدانی قم را اعزام خواهیم کرد تا انشاءالله با کسب مقام همراه باشد.

وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری این دوره از رقابت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی و اعلام فدراسیون دوومیدانی، این رقابت‌ها از 25 فروردین ماه به مدت یک روز به میزبانی تیم نونهالان استان تهران برگزار می‌شود.

رضایی در ادامه با اشاره به اعزام دوومیدانی‌کاران رده سنی بزرگسالان به رقابت‌های قهرمانی کشور، بیان داشت: برترین‌های این رده سنی در استان قم روزهای پایانی فروردین و آغازین اردیبهشت ماه در مسابقات در دوومیدانی رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: برای توسعه بیش از پیش رشته دوومیدانی در قم رو به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه آورده‌ایم و تلاش می‌کنیم با پرورش استعدادهای بی‌شمار این رشته ورزشی در قم، آینده‌ای مطمئن برای دوومیدانی قم ترسیم کنیم.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم تصریح کرد: قم در رشته دوومیدانی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و با توجه به توانمندی موجود این رشته ورزشی در قم، می‌توانیم موفقیت‌های بسیار زیادی را از ورزشکاران این رشته در آینده انتظار داشته باشیم.

وی ابراز داشت: مسابقات رده سنی نونهالان قهرمانی کشور از شرایط سخت و ویژگی‌های خاص خود برخوردار است و دوومیدانی کارانی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، باید از آمادگی بدنی و شرایط جسمانی بسیار خوبی برخوردار باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول