اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی خبر داد

مشهد میزبان مسابقات دو و میدانی منطقه‌ای بانوان نونهال 6 استان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی از میزبانی مشهد در مسابقات دو و میدانی منطقه‌ای بانوان نونهال 6 استان کشور خبر داد.

مشهد میزبان مسابقات دو و میدانی منطقه‌ای بانوان نونهال 6 استان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا خوش‌باطن اظهار داشت: این مسابقات با حضور 31 تیم از ورزشکاران متولد سال‌های 74 و 75، استان‌های شش‌گانه در سالن باغبان‌باشی مشهد برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: مسابقات دو و میدانی منطقه‌ای بانوان نونهال با حضور ورزشکارانی از استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، مازندران، گلستان و سیستان و بلوچستان، 25 فروردین‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: نفرات برتر این سری از مسابقات به نخستین مرحله مسابقات لیگ کشوری اعزام می‌شوند.

خوش‌باطن در ارتباط با مسابقات انتخابی مرحله اول لیگ در دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان استان اظهار داشت: 15 تیم از شهرستان‌های مختلف استان در9 ماده مختلف در رده سنی  نونهالان این مسابقات شرکت کردند که در پایان به ترتیب تیم‌های مشهد، نیشابور و درگز مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی افزود: هم‌چنین در رده سنی بزرگ‌سالان این مسابقات نیز که در 15 ماده و با حضور 12 تیم برگزار شد، به ترتیب تیم‌های فریمان، نیشابور و درگز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. 

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول