اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 مدال

دانشگاه قم در دو و میدانی قهرمانی کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از موفقیت دانشجویان دختر این دانشگاه در کسب مقام سوم رقابت‌های دو و میدانی دانشگاه‌های کشور خبر داد.

دانشگاه قم در دو و میدانی قهرمانی کشور سوم شد

امیر دلشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به سال جدید و همچنین در پی آن نزدیک شدن به زمان برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، رقابت‌های انتخابی این المپیاد در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی بین دانشجویان دانشگاه‌های کشور در قالب مناطق مختلف برگزار می‌شود و طی آن ورزشکاران دانشگاه‌های مختلف در رشته‌های گوناگون برای کسب مقام و سهمیه المپیاد دانشجویان کشور رقابت می‌کنند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم در ادامه با اشاره به حضور موفق تیم دو و میدانی دختران دانشجوی دانشگاه قم در پیکارهای قهرمانی دانشگاه‌های منطقه سه کشور افزود: مقام سوم بخش تیمی توسط تیم اعزامی قم به دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه سه کشور رهاورد ارزشمند این تیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دختران دانشجوی قمی در پیکارهای کسب سهمیه المپیاد دانشجویان کشور در حالی در بخش تیمی موفق به کسب مقام سوم شدند که در بخش انفرادی نیز دو مدال و یک مقام چهارمی را به خود اختصاص دادند.

دلشاد با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های این منطقه، ابراز داشت: مسابقات دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و طی آن تیم قم ضمن قرار گرفتن در بین سه تیم برتر بخش تیمی، در قسمت انفرادی نیز دو سهمیه کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم دانشگاه اصفهان با کسب بیشترین امتیاز در صدر ایستاد و موفق به کسب مقام نخست شد و تیم‌های دو و میدانی اعزامی از دانشگاه‌های شهرهای شهرکرد و قم دوم و سوم شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم همچنین به عناوین به دست آمده در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: زهرا جهان‌بانی موفق‌ترین عضو تیم دو و میدانی دانشگاه قم بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی ماده پرتاب وزنه شد.

وی یاد آور شد: همچنین زینب السادات موسوی پاکزاد دیگر عضو تیم دو و میدانی دختران دانشجوی دانشگاه قم موفق به کسب عنوان دوم و نایب قهرمانی ماده پرش ارتفاع شد و فاطمه السادات برهانی در ماده پرتاب دیسک به مقام چهارم مسابقات دست پیدا کرد.

دلشاد تصریح کرد: به صورت تقریبا همزمان، تیم‌های سایر رشته‌های ورزشی به نمایندگی از دانشگاه قم در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور با حریفان در حال رقابت هستند و برخی رشته‌ها نیز با موفقیت نمایندگان قم به پایان رسیده ‌است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول