اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال علی‌صدر:

باروبن از آماده‌ترین‌های لیگ فوتسال ایران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال علی‌صدر همدان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل باروبن قزوین در چارچوب هفته دوم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور گفت‌: بازیکنان باروبن در حال حاضر از بهترین‌های لیگ فوتسال هستند.

باروبن از آماده‌ترین‌های لیگ فوتسال ایران است

مهدی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیروزی تیمش  مقابل باروبن قزوین در چارچوب هفته دوم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازیکنان تیم بسکتبال باروبن از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر از بهترین‌های لیگ فوتسال کشورمان هستند.

مهدی امینی افزود‌: بازیکنان تیم بسکتبال باروبن بسیار آماده هستند و در بازی مقابل تیم ما تا آخرین دقایق افتی نداشتند و با دوندگی‌های بی‌امان خود بازیکنان ما را خسته کردند.

وی با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز مقابل باروبن برای ما بسیار مهم بود، خاطر نشان کرد: با تلاش بازیکنان و اعتماد به نفس کافی آنها در پایان مسابقه، پیروزی را از آن خود کردیم.

امینی با بیان اینکه در نیمه اول بازی با کفپوش سالن شهید بابایی آشنایی نداشتیم، افزود: به همین دلیل روی فرصت‌طلبی بازیکنان باروبن دو گل دریافت کردیم و تا پایان این نیمه فقط توانستیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم‌.

سرمربی تیم فوتسال علی‌صدر همدان با اشاره به اینکه در نیمه دوم این دیدار، روی ضد حمله غافلگیر شدیم و گل سوم وارد دروازه تیم ما شد، تصریح کرد: این گل باعث شد بازیکنان تیم ما کمی به خود بیایند و این حس را در خود ایجاد کنند که چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی همچنین یادآور شد‌: در دقایق پایانی این دیدار فرصت‌های گلزنی خود را روی دروازه باروبن بیشتر کردیم که بدین ترتیب توانستیم با خلق موقعیت‌های گلزنی، گل‌های دوم و سوم خود را به ثمر برسانیم.

امینی با اشاره به اینکه در آخرین دقایق بازی، بازیکنان تیم ما از نظر روحی و روانی انرژی مضاعفی گرفته بودند اضافه کرد: بازیکنان دستورهای تاکتیکی ما را در زمین به نحو احسن پیاده کردند و توانستند گل چهارم بازی را به زیبایی به ثمر برسانند و سه امتیاز شیرین را نصیب خود کنند.

سرمربی تیم فوتسال علی‌صدر همدان، بازی حساب شده و منطقی بازیکنان خود را ارزشمند توصیف و تاکید کرد: در بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم همچنان نوار موفقیت‌های تیمی خود را حفظ کرده و با قدرت بیشتری آماده رویارویی با حریفان شویم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول