اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: سومین دوره از مسابقات فوتسال غرب آسیا به میزبانی ارومیه از هشت تا 12 اردیبهشت برگزار می‌شود.

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عزیز حافظی امروز در نشست مطبوعاتی در خصوص برگزاری مسابقات کشورهای غرب آسیا که در سالن چهار استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نخستین دوره این مسابقات در استان مازنداران و دومین دوره آن هم در کشور عمارت برگزار شد و سومین دوره‌ این مسابقات هشتم اردیبهشت سال جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات با حضور پنج تیم برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های ملی کشورهای ایران، فلسطین، کویت، عراق و اردن شرکت می‌کنند و در روز هفتم اردیبهشت وارد ارومیه می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: در ابتدا تعداد تیم‌های شرکت‌کننده هشت تیم بود ولی به دلیل انصراف تیم‌های سوریه، لبنان و عمارات، این مسابقات با حضور پنج تیم برگزار می‌شود.

حافظی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات با حضور پنج مربی، مدیر، دکتر، سرپرست تیم و 12 نفر بازیکن برای هر تیم شرکت‌کننده به همراه یک داور بین‌المللی خواهد بود و کاپیتان تیم ملی ایران وحید شمسایی است.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی با بیان اینکه در سومین دوره از مسابقات فوتسال غرب آسیا، کشورهای شرکت‌کننده با ترکیب اصلی و نهایی حضور می‌رسانند، بیان کرد: محل تمرین تیم‌ها سالن 3 هزار نفری جدیدالتاسیس، دانشگاه پردیس نازلو و دانشگاه پیام نور ارومیه در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی استان را نقطه عطفی درجهت تقویت ورزش استان دانست و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به دلیل اینکه با حضور تیم‌های قدرتمند برگزار می‌شود مطمئنا حضور پرشور تماشاگران استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول