اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال البرز خبر داد

آغاز لیگ دسته دوم فوتسال کشور از 18 فروردین

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور در حالی از روز جمعه 18 فروردین‌ماه آغاز می‌شود که در هفته اول بازی‌ها دو نماینده استان البرز در گروه اول بازی‌ها به دیدار یکدیگر می‌روند.

آغاز لیگ دسته دوم فوتسال کشور از 18 فروردین

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور از روز جمعه هفته جاری با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی آغاز می‌شود که در هفته اول بازی‌ها و در مهمترین دو تیم اپتک و مقاومت از استان البرز به دیدار هم می‌روند.

پژمان رضائی افزود: این بازی به میزبانی تیم اپتک و در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری این بازی انجام شده است.

وی با اشاره به تأخیر یک ماهه در شروع این رقابت‌ها گفت: پیش از این قرار بود این مسابقات از اوایل اسفندماه شروع شود اما به دلیل کامل نبودن مدارک برخی از تیم‌ها بازی‌ها از 18 فروردین‌ماه کلید می‌خورد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه از هر گروه این رقابت‌ها دو تیم به مرحله پلی‌آف راه خواهند یافت، تصریح کرد: دو تیم برتر این رقابت‌ها در نهایت جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال کشور را در فصل آینده به دست خواهند آورد.

وی در پایان گفت: هر دو نماینده استان البرز تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و این توانایی را دارند تا خود را به جمع تیم‌های برتر راه یافته به پلی‌آف برسانند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول