اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی مدارس

تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان برابر سوئد و کرواسی به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی فوتسال مدارس برابر سوئد و کرواسی به پیروزی رسید.

تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان برابر سوئد و کرواسی به پیروزی رسید

مجتبی کلانتری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان که به عنوان نماینده ایران در دومین دوره از مسابقات جهانی فوتسال مدارس شرکت کرده بود، موفق شد در سومین بازی خود با 9 گل کرواسی را در هم بکوبد.

وی افزود: تیم فوتسال دبیرستان امام خمینی(ره) خرم‌آباد نماینده کشورمان در مسابقات جهانی فوتسال دانش‌آموزی، در سومین بازی خود در مرحله گروهی، کرواسی را با نتیجه 9 بر صفر در هم کوبید.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: این تیم در همان نیمه اول هفت گل وارد دروازه‌ حریف کرد و دو گل دیگر را نیز در دو دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند تا با کسب این نتیجه سرگروهی لرستان را در گروه الف مسجل کند.

کلانتری‌فرد یادآور شد: گل‌های لرستان در این بازی توسط فرید امیری دقیقه سه، رضا احمدپور در دقایق پنج، 39 و 40، نوید هادیان دقیقه شش، مسلم اولادقباد دقیقه هفت و 19، امیرحسین رشنو دقیقه 15 و نیما محمدی‌محتشم دقیقه 19 به ثمر رسید.

وی در ادامه به چهارمین پیروزی تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان برابر سوئد اشاره کرد و گفت: تیم دانش‌آموزی لرستان با غلبه بر تیم سوئد ضمن دست‌یابی به چهارمین پیروزی پیاپی موفق شد، سرگروه شود و در آستانه‌‌ کسب افتخاری بزرگ قرار گیرد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: از ساعت 19 عصر سه‌شنبه 22 فروردین 1391 شاگردان داوود حسنوند مربی جوان و کاربلد لرستانی، در شرایطی برابر تیم سوئد به میدان رفتند، که در کمتر از دو ساعت دو بازی را انجام می‌دادند اما با وجود خستگی بازیکنان لرستانی، آنها ضمن ارائه‌ یک بازی درخشان موفق شدند، با نتیجه هفت بر یک سوئد را هم از سر راه بردارند و به عنوان سرگروه گام به آوردگاه نیمه‌نهایی بگذارند.

کلانتری‌فرد یادآور شد: گل‌های شاگردان داوود حسنوند و فرشاد نادری توسط نوید هادیان در دقیقه شش، 12 و 25، رضا احمدپور دقیقه 11، امیرحسین رشنو دقیقه 14، فرید امیری 28 و محمد بیرانوند در دقیقه 36 به ثمر رسید.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تک گل سوئد هم در دقیقه 35 به ثمر رسید، گفت: اصلی‌ترین رقیب لرستان در این مسابقات تیم ترکیه میزبان این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول