اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال کاشان:

فوتسالیست‌های کاشان برای صعود به لیگ دسته یک مصمم‌ هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان گفت: تیم فوتسال افزون‌پلاست به عنوان نماینده شهرستان کاشان برای صعود به لیگ دسته یک فوتسال کشور مصمم هستند.

فوتسالیست‌های کاشان برای صعود به لیگ دسته یک مصمم‌ هستند

مهدی طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم فوتسال افزون‌پلاست نماینده شهرستان کاشان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور مسابقات خود را در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز جمعه با دیدار با نماینده گرگان آغاز می‌کند.

وی افزود: رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور از امروز جمعه 18 فروردین با شرکت 22 تیم در دو گروه شمال و جنوب در آغاز می‌شود و تیم فوتسال افزون‌پلاست نماینده شهرستان کاشان در این رقابت‌ها در هفته اول میزبان نماینده گرگان است.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان یادآور شد: در بازی امروز که در سالن ورزش جهان پهلوان تختی کاشان برگزار می‌شود افزون‌پلاست از ساعت 16 به دیدار میهمان گرگانی خود می‌رود.

طلایی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال افزون‌پلاست نماینده شهرستان کاشان در این رقابت‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و امسال عزم خود را جزم کرده تا جواز حضور در لیگ دسته بالاتر را کسب کند.

وی افزود: این تیم بر خلاف سال گذشته که در مرحله نیمه نهایی موفق نشد به لیگ دسته یک صعود کند در صدد است امسال با ارائه بازی‌های خوب و زیبا به لیگ دسته یک فوتسال کشور راه یابد.

طلایی با اشاره به وجود 11 تیم در هر یک از گروه‌های جنوب و شمال متذکر شد: در گروه جنوب این رقابت‌ها افزون‌پلاست کاشان به همراه تیم‌های همیاری اراک، جام جم یزد، نماینده چهارمحال بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی پسند اصفهان حضور دارند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول