اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره شهدای کاشان

عمار قهرمان لیگ فوتسال کاشان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از قهرمانی تیم فوتسال عمار در اولین دوره لیگ فوتسال این شهرستان با نام یادواره شهدای کاشان خبر داد.

عمار قهرمان لیگ فوتسال کاشان شد

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: تیم فوتسال عمار در دیدار فینال این رقابت‌ها موفق شد با نتیجه 5 بر 2 تیم فوتسال فرش پرشین کاشان را مغلوب کند و عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ فوتسال شهرستان کاشان را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها که بین دو تیم سیلک کاشان و شهدای شهرستان آران و بیدگل برگزار شد تیم سیلک کاشان با پیروزی 7 بر 5 بر حریف خود موفق شد عنوان سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

حیدریان یادآور شد: در پایان این رقابت‌ها، هادی کامران بازیکن با اخلاق تیم سیلک کاشان با زدن عنوان آقای گلی اولین دوره لیگ فوتسال شهرستان کاشان را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان یادآور شد: اولین دوره لیگ فوتسال شهرستان کاشان "یادواره شهدای کاشان" با شرکت 32 تیم در 4 گروه 8 تیمی  و بصورت دوره‌ای برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات 10 تیم برتر مسابقات به‌عنوان تیم‌های فوتسال لیگ برتر کاشان در سال 91 و بقیه تیم‌ها نیز به‌عنوان تیم‌های زیرگروه لیگ رقابت می‌کنند.

حیدریان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: لیگ فوتسال کاشان می‌تواند نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن خلاقیت‌ها و توانایی‌های فردی بازیکنان فوتسال کاشان برای رسیدن به کسب مقام‌های قهرمانی کشور باشد.

وی، برگزاری لیگ فوتسال کاشان را بستری مناسب برای پرکردن اوقات فراغت و رقابت سالم ورزشی بین جوانان شهرستان دانست تا بتوانند از فرصتی که توسط کمیته فوتسال کاشان ایجاد شده برای خود  بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، از بازیکنان فوتسال این شهرستان خواست از این موقعیت مناسبی که برای آنان ایجاد شده بهترین و بیشترین بهره‌برداری را برای آینده ورزش خود و شهرستان داشته باشند. 

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول