اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/فوتسال امیدهای کشور/

ارم‌کیش با ترکیبی از بهترین فوتسالیست‌های قم به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم گفت: ارم‌کیش با ترکیبی از بهترین فوتسالیست‌های بومی در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول امید کشور به میدان می‌رود.

ارم‌کیش با ترکیبی از بهترین فوتسالیست‌های قم به میدان می‌رود

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اردیبهشت ماه قرار است فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور برگزار شود و به همین دلیل مراحل آماده‌سازی تیم را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تیم‌هایی که برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال امید کشور اعلام آمادگی کرده‌اند، کار سختی برای تکرار افتخارات و موفقیت‌های خود در چهار دوره گذشته در پیش داریم اما با امیدواری به مصاف حریفان خواهیم رفت.

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم افزود: ارم‌کیش سابقه چهار دوره حضور متوالی در مرحله نهایی فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور را دارد و نفراتی که در این چهار دوره عضو این تیم بوده‌اند همگی جزو برترین‌های فوتسال کشور هستند.

وی تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان شاغل در تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم که در واقع از این تیم به فوتسال قم و کشورمان معرفی شدند، سابقه حضور در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان را دارند و این برای مجموعه ارم‌کیش یک افتخار محسوب می‌شود.

شریفی بیان کرد: ترکیب تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم نسبت به سال گذشته که در تنکابن موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شدیم، کاملا تفاوت کرده است و بازیکنان جوان و جویای نام جدیدی را امسال به فوتسال کشور معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه از حضور پرقدرت این تیم در پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دسته اول امید باشگاه‌های کشور خبر داد و عنوان کرد: بعد از چهار دوره حضور موفق در مسابقات قهرمانی فوتسال دسته اول امید باشگاه‌های کشور، امسال نیز قصد داریم با ترکیبی از بهترین و مستعدترین فوتسالیست‌های قمی به مصاف حریفان برویم.

شریفی در ادامه با بیان اینکه حریفان ارم‌کیش قم در فوتسال امیدهای کشور مشخص شده‌اند یادآور شد: در کنار تیم فوتسال ارم‌کیش قم 15 تیم دیگر نیز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور شرکت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که چهار دوره از برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان و امید سپری می‌شود، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در نظر دارد پنجمین دوره این رقابت‌ها را در اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی کند.

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم ابراز داشت: امسال تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در سه گروه شش تیمی برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ارم‌کیش قم یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول