اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان مازندران:

حضور تنها نماینده مازندران در فوتسال بانوان کشور قطعی شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان مازندران از حفظ تنها سهمیه استان در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تنها نماینده مازندران در فوتسال بانوان کشور قطعی شد

فاطمه بوداغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تیم فوتسال وحدت ساری که در لیگ برتر بانوان کشور شرکت دارد با کسب امتیازات لازم توانسته حضورش را برای فصل آینده لیگ برتر حفظ کند.

وی افزود: نماینده فوتسال مازندران که از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ بانوان است با کمترین هزینه در لیگ حضور یافته و با توجه به بومی و جوانی بودن بازیکنان توانسته انتظارات مدیران باشگاه را نیز برآورده کند.

نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان مازندران در ادامه تصریح کرد: مدیریت تیم فوتسال وحدت ساری در ابتدا فصل برعهده اداره ورزش و جوانان ساری بود که به علت برآورده نشدن مسائل مالی اسپانسر باشگاه تغییر کرد.

بوداغی گفت: در نیم فصل دوم این مسابقات حمایت و اسپانسر مالی تیم فوتسال وحدت ساری برعهده آقای روشن مدیریت هتل مروارید است.

وی بیان داشت: در حال حاضر حدود 15 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم توسط مدیریت باشگاه پرداخت شد که در صورت کسب نتایج مطلوب تا چند روز آینده بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی نیز پرداخت می‌شود.

این مسئول ورزشی در استان اظهار داشت: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و بازیکنان در آمادگی کامل بدنی برای حضور در این بازی شرکت می‌کنند.

نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان مازندران در پایان با تشکر از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال وحدت ساری افزود: این هفته نخستین بازی تیم فوتسال وحدت ساری در سال جدید است که بازیکنان با پیروزی در بازی خارج از خانه یک عیدی به مازندرانی‌ها خواهند داد.

به گزارش فارس ، تیم فوتسال وحدت ساری در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در روز یکشنبه 27 فروردین در سالن ورزشی کارگران رشت مهمان نیوساد گیلان است.

تیم وحدت ساری در حال حاضر با 16 امتیاز در رده ششم جدول 10 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول