اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چالوس خبر داد

صعود چالوس به مرحله سوم لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال چالوس گفت: تیم فوتسال حسینی چالوس با شکست حریفان خود به مرحله سوم لیگ منطقه‌ای فوتسال دسته دوم کشور صعود کرد.

صعود چالوس به مرحله سوم لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور

هومن ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: در روز پایانی این مسابقات تیم فوتسال حسینی چالوس با نتیجه هفت بر یک تیم فوتسال صفاتوس مشهد را شکست داد و موفق شد با اقتدار به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

ملک‌پور تصریح کرد: مسابقات فوتسال زیرگروه دسته دوم کشور به میزبانی چالوس در سطحی بسیار بالا با کیفیتی مطلوب برگزار شد و چالوس توانست میزبانی شایسته باشد.

وی بیان داشت: مردم ورزش‌دوست چالوس استقبال بسیار خوبی از این مسابقات کردند و با حضور خود در سالن شهدای چالوس شور و هیجان خاصی به این مسابقات بخشیدند.

این مسئول ادامه داد: تیم فوتسال حسینی چالوس یکی از نمایندگان این شهرستان توانست با ارائه بازی‌های بسیار زیبا و فنی با اقتدار به مرحله سوم مسابقات فوتسال زیر گروه دسته دو کشور صعود کند و مطمئنا در ادامه راه نیز موفقیت‌های بیشتری نصیب فوتسال چالوس در سطح کشوری می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال چالوس تصریح کرد: علاوه بر تیم فوتسال حسینی چالوس، تیم‌های فوتسال کیان پارس آباد، پویای ورامین و مرصاد تهران نیز به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

ملک‌پور به میزبانی شایسته چالوس اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره از مسابقات همه تیم‌های حاضر در مسابقات و عوامل اجرایی از میزبانی چالوس بسیار راضی بودند و از آن به‌عنوان یکی از خاطرات ماندگار ورزشی در زندگی خود یاد کردند.

وی درباره محل برگزاری مرحله سوم مسابقات فوتسال زیر گروه کشور ابراز داشت: همه سعی و تلاش خود را برای میزبانی مجدد چالوس در مرحله سوم انجام خواهیم داد و بسیار امید زیادی برای تحقق این میزبانی برای چالوس وجود دارد.

این مسئول گفت: در مرحله سوم مسابقات علاوه بر چهار تیمی که در مسابقات چالوس به مرحله بعدی صعود کردند، چهار تیم صعود کننده دیگر نیز که در استانی دیگر موفق به صعود شدند، حضور خواهند داشت و در مجموع هشت تیم در مرحله سوم باهم به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت دو تیم مستقیماً به رقابت‌های لیگ فوتسال دسته دوم کشور صعود کنند که تیم چالوس یکی از امیدهای اصلی صعود به دسته دوم کشور است.

ملک‌پور متذکر شد: از حضور گرم مردم ورزش‌دوست چالوس که نشاط و شادابی و هیجان خاصی به مسابقات بخشیدند و نیز همکاری و همراهی همه مسئولان کمال تشکر را دارم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزش چالوس باشیم.

رئیس هیئت فوتبال چالوس در پایان اذعان داشت: در طول برگزاری این مسابقات 94 توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که در نوع خود رقم بسیار قابل توجهی است و بیانگر سطح بالای فنی مسابقات و بازیکنان داشت.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول