اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

تیم علیصدر در صدر جدول فوتسال لیگ دوم کشور قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: تیم علیصدر همدان در صدر جدول فوتسال لیگ دوم کشور قرار دارد.

تیم علیصدر در صدر جدول فوتسال لیگ دوم کشور قرار دارد

حسن اسلامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نیم‌فصل اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور، هفته گذشته با بازی دو تیم فوتسال علیصدر همدان و سایپای اردبیل آغاز شد.

وی گفت: در هفته اول از سری مسابقات لیگ دوم کشور که هفته گذشته به میزبانی تیم فوتسال علیصدر در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد فوتسال علیصدر هفت بر پنج فوتسال سایپای اردبیل را مغلوب و به مرحله بعد صعود کرد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: هفته دوم از سری مسابقات لیگ دوم کشور در سالن شهیدبابایی قزوین برگزار شد تیم فوتسال علیصدر همدان به مصاف تیم فوتسال باربن قزوین رفت و در نتیجه علیصدر چهار بر سه قزوین را نیز شکست داد.

وی با نام‌آور خواندن تیم علیصدر در سال‌های اخیر برای ورزش استان تصریح کرد: در حال حاضر تیم فوتسال علیصدر در پایان هفته دوم این سری از مسابقات با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات قرار دارد.

اسلامیان از ادامه رقابت‌های فوتسال علیصدر در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در ادامه این دوره از مسابقات، علیصدر همدان در هفته سوم میزبان تیم فوتسال میلان تنکابن در سالن 6 هزار نفری همدان خواهد بود و حضور ورزش‌دوستان با حمایت از باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر، انگیزه رقابت با نتایج بهتر در میادین ملی را برای این باشگاه و ورزش استان همدان بیش از پیش خواهد کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول