اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی فوتسال مدارس

قهرمانی تیم فوتسال ‌لرستان امید به ورزشکاران نوجوان داد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی فوتسال مدارس امید را در دل ورزشکاران نوجوان در این عرصه را برای کشورمان فراهم کرد.

قهرمانی تیم فوتسال ‌لرستان امید به ورزشکاران نوجوان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجتبی کلانتری‌فرد امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک این قهرمانی به ملت ایران به خصوص ورزشکاران گفت: تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان پس از هفت روز رقابت طاقت‌فرسا با پشت سر گذاشتن شش تیم اروپایی قهرمان فوتبالیست‌های دانش‌آموز دنیا شد.

وی افزود: مسابقات جام‌جهانی فوتسال دانش‌آموزان که با شرکت 10 تیم به مدت یک هفته در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد، تیم فوتسال دبیرستان امام خمینی(ره) خرم‌آباد تنها نماینده کشورمان توانست با کسب شش پیروزی متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شود.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: در ترکیب تیم استان لرستان، سجاد بابایی، پدرام کرمی‌، محمد بیرانوند، مسلم اولادقباد، نوید هادیان، علیرضا رضایی، حمیدرضا مهرابی، پوریا احمدی، محمدرضا احمدی‌‌پورشکری و فرید امیری بازی می‌کردند، که با رو به ‌رو شدن با تیم‌های اروپایی شامل فرانسه، بلژیک، کرواسی، سوئد، هلند و ترکیه به این افتخار بزرگ دست یافتند.

کلانتری‌فرد یادآور شد: هدایت نماینده کشورمان در مسابقات فوتسال دانش‌آموزی جهان را داود حسنوند و فرشاد نادری برعهده داشتند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: تیم فوتسال دانش‌آموزان استان لرستان پس از پیروزی بر پنج تیم به دیدار پایانی راه یافت و در آخرین بازی خود و در فینال این مسابقات روز جمعه، مقابل ترکیه، توانست تیم میزبان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد و بر سکوی نخست این مسابقات بایستد.

وی افزود: در این دیدار پایانی گل‌های تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران را فرید امیری در دقیقه شش، مسلم اولادقباد 17، نوید هادیان 18، محمد احمدپور 25، رضا احمدپور 35 به ثمر رساندند و تیم ترکیه هم در دقایق 12، 21، 35 و 39 موفق به گشودن دروازه‌ نماینده کشورمان شد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول