اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم:

با 2 عنوان قهرمانی توانایی فوتسال بانوان قم را ثابت کردیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم گفت: با کسب دو عنوان قهرمانی در سال گذشته توانایی فوتسال بانوان قم را در سطح کشور نشان دادیم.

با 2 عنوان قهرمانی توانایی فوتسال بانوان قم را ثابت کردیم

زهرا سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مدت زمان زیادی از آغاز فعالیت فوتسال بین بانوان علاقمند به این رشته در قم نمی‌گذرد اما در سال 90 کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های فوتسال بانوان کشور ظرفیت غنی فوتسال بانوان قم را ثابت کرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که ما با کمترین امکانات در مقایسه با تیم‌های سایر استان‌ها در رقابت‌های قهرمانی و لیگ دسته سوم کشور حضور یافتیم و خوشبختانه با تلاش و همتی که بازیکنان با انگیزه تیم داشتند، به مقام قهرمانی رسیدیم.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: یکی از ارزشمندترین موفقیت‌های فوتسال بانوان قم در سال گذشته، به دست آوردن عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ دسته سوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور بود.

وی یادآور شد: بعد از برگزاری چند مرحله رقابت‌های مقدماتی، مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته سوم بانوان کشور به میزبانی هیئت فوتبال استان سمنان و در شهر گرمسار برگزار شد که در نهایت این تیم بانوان قم بود که با کسب برتری مقابل تمام رقبای خود قهرمان شد.

سلیمی در ادامه به موفقیت در فوتسال دختران نوجوان کشور اشاره کرد و بیان داشت: دومین قهرمانی فوتسال بانوان قم در رقابت‌های فوتسال نوجوانان دختر زیر 16 سال کشور به دست آمد که در مرحله نهایی این رقابت‌ها میزبان رقبای خود بودیم و در نهایت تیم قم قهرمان شد.

وی عنوان کرد: موفقیت در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال دختران قهرمانی کشور حاصل تلاش چند ماه اعضای هیئت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال دختران قم بود زیرا این تیم بیش از پنج ماه زیر نظر کادر فنی خود تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشت تا آمادگی لازم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورد، مسابقاتی که با قهرمانی قم همراه شد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم با اشاره به حضور پنج تیم در مرحله نهایی مسابقات فوتسال دختران قهرمانی کشور اضافه کرد: بدین ترتیب پنج تیم فوتسال دختران مازندران، تهران، خوزستان، فارس و قم به عنوان میزبان رقابت‌ها در رده سنی زیر 16 سال به مدت چهار روز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به رقابت پرداختند.

سلیمی با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌ها و نتایج به دست آمده افزود: تیم‌های حاضر در این مرحله بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند که در نهایت تیم فوتسال دختران رده سنی زیر 16 سال قم موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی در پایان گفت: دختران فوتسالیست قم در حالی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند که از چهار بازی خود موفق به کسب سه پیروزی و یک باخت شدند و در نهایت با کسب 9 امتیاز و تفاضل گل به اضافه پنج به مقام نخست رسیدند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول