اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چالوس:

چالوس میزبان لیگ زیرگروه فوتسال دسته 2 کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس گفت: مرحله دوم لیگ منطقه‌ای فوتسال بزرگسالان کشور در فصل 91-90 به چالوس رسید.

چالوس میزبان لیگ زیرگروه فوتسال دسته 2 کشور شد

هومن ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار کرد: این مسابقات به مدت سه روز و در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که در پایان مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

وی ادامه داد: در گروه یک این مسابقات، تیم‌های کوهدشت لرستان، کیان پارس‌آباد، پویای ورامین و مرزن قزل چالوس و در گروه دو نیز تیم‌های مرصاد تهران، بهاران قم، حسینی چالوس و صفاتوس مشهد حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند.

ملک‌پور ادامه داد: چهار تیم صعودکننده در شهری دیگر با هم مسابقه می‌دهند که طی آن تیم‌های برتر به رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دو کشور صعود می‌کنند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز این مسابقات استقبال خوبی از این مسابقات شد و این جای بسی خوشحالی دارد و این امر باعث می‌شود تا بتوانیم میزبانی مسابقات مهم‌تری را به میزبانی چالوس برگزار کنیم.

ملک‌پور درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه شهدای چالوس گفت: این ورزشگاه در حال بازسازی و گسترش است و دارای پیشرفت خوبی نیز هست.

وی بیان داشت: چمن‌کاری این ورزشگاه نیز آغاز شده است و با اتمام این بازسازی قصد داریم تا مسابقات فوتبال در سطحی بالا را برگزار کنیم و شاهد رشد و موفقیت بیشتر ورزش فوتبال در چالوس باشیم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول