اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ارتش صلابت خود را از ولایتمداری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: ارتش با صلابت و شجاع ایران اقتدار واقعی خود را از تبعیت ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب دارد.

ارتش صلابت خود را از ولایتمداری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته ارتش و تدارک رژه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما امروز در سایه اقتدار نیروهای مسلح در اوج آمادگی و مقابله با ستیزه‌جویان از خدا بی‌خبر قرار دارد که احساس می‌کنند با رفتارهای قلدرمابانه می‌توانند منطقه را تحت سیطره خود قرار دهند.

وی ارتش جان بر کف ایران را ارتش مزین به معنویت، خودباوری، ولایتمداری، دینداری با پشتوانه مردمی توصیف کرد و افزود: ارتش ما امروز منادی صلح و امنیت در منطقه و حلقه وحدت و همبستگی نیروهای مسلح است.

اکبری از 29 فروردین به عنوان روز نمایش صلابت، هوشیاری و سر زندگی فرزندان رشید این مرز و بوم یاد کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش چه در دوران دفاع مقدس و چه مقطع کنونی در صیانت از مرزها کارنامه‌ای درخشان، حضور با صلابت و نشاط‌آور دارند.

این مسئول ارتش ایران را قوی‌ترین ارتش جهان با پشتوانه مردمی و صلابت پایان‌ناپذیر توصیف کرد و بیان داشت: ارتش ما امروز با حضور مقتدر در زمین و هوا و دریا دست هر متجاوزکاری را از ته می‌برد و اجازه نمی‌دهد مقاصد پلید آنها جامه عمل به خود بپوشد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در کنار این همه ویژگی‌ها و خصوصیات شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران ارزشمندترین افتخارات نیروی مسلح ما تحت هدایت و رهبری ولی امر مسلمین قرار گرفتن است که این افضل افتخارات و شایستگی‌های نیروهای مسلح به ویژه ارتش فداکار است.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل مردم دوستی، ایمان با اخلاص و خودباوری تمام نشدنی را از دیگر ویژگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش سلحشور توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌ها، رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی در برگزاری با صلابت روز 29 فروردین همت کنند تا بار دیگر دشمن از هیمنه نیروهای جان بر کف مسلح ایران اسلامی به لرزه و ذلت بیفتد.

وی اضافه کرد: همراهی مردم در تشویق و قدردانی از نیروهای مسلح با حضور اقشار مردم در مسیرها و میدان اصلی محل رژه نیروهای مسلح جلوه زیبا از همبستگی و دلدادگی نیروهای انتظامی و نظامی با ولی نعمتان خودشان است که به زیباترین شکل به نمایش گذاشته می‌شود.

اکبری افزود: ارتش ما در کنار نیروهای مسلح دیگر در آمادگی و هوشیاری کامل است و به هر طمع‌ورزی و تجاوز دشمن پاسخی قاطع داده و هرگز از دفاع مرزهای ایران و ملت ما عدول نمی‌کند.

وی تصریح کرد: مراسم رژه امسال روز 29 فروردین از ساعت 9 صبح شروع شده و این رژه مقتدر در حد فاصل میدان بسیج تا ارتش برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ 40 ارتش نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های متنوع هفته ارتش، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهید سپهبد صیاد شیرازی، مسابقات فرهنگی، ورزشی مختلف بین یگان‌های نظامی و انتظامی، تجلیل از بازنشستگان ارتش و ده‌ها برنامه دیگر را از عناوین برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته ارتش اعلام کرد.

علیرضا صیامی خاطر نشان کرد: ارتش مقتدر ایران دو مؤلفه مردم‌داری و ولایتمداری را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار بر پیشانی دارد و این را از افتخارات ارزشمند خود می‌داند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول