اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

ارتش با خودباوری به عظمت و صلابت رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش گفت: ارتش ما با خودباوری و مردم‌داری به نقطه‌ای از عظمت و صلابت رسیده است که هیچ ابرقدرتی را یارای مقابله با آن نیست.

ارتش با خودباوری به عظمت و صلابت رسیده است

علیرضا صیامی در آستانه روز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از 23 فروردین تا 29 این ماه در پاسداری از صلابت و دستاوردهای ارزشمند ارتش به نام این نیروی مقتدر نظام اسلامی نامگذاری شده که با بصیرت و ولایت‌مداری خود حافظ کیان و نظام اسلامی است.

وی بزرگترین افتخار نیروهای مسلح به ویژه ارتش را فرماندهی صالح و با بصیرت در مدار ولی امر مسلمین توصیف کرد و افزود: ارتش شجاع و با صلابت ایران در همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب دلدادگی خود را به امام و انقلاب نشان داد و بر همین اساس بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اصرار بر تقویت و پایداری ارتش داشتند.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش بیان داشت: ارتش مقتدر ما پاسداری از این مرز و بوم را فریضه واجب خود می‌داند و در روز ارتش با حماسه‌آفرینی قهرمانان نیروی زمینی همه ساله بیداری و احساس مسئولیت خود را در قبال کشور و ملت خود نشان داده است.

صیامی ادامه داد: ارتش با حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس و مقطع کنونی توانسته است ادامه دهنده راه فرزندان دلیر این سرزمین باشد که برای خود اتکایی این سرزمین از جان مایه گذاشته‌اند.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهیدان ارتش به نام اسطوره‌های رشادت و فداکاری ابراز داشت: شهیدانی همچون صیاد شیرازی، نامجو، آبشناسان، ستاری، فلاحی، لشکری و کشوری به عنوان طلایه‌داران شهدای ارتش در نهایت صفا و سادگی اوج شجاعت را نشان داده و بهترین سرمایه‌های خود را تقدیم نظام کردند.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش تمام عزت و اقتدار و سربلندی ملت ایران را مدیون شهدا دانست و گفت: دنیا از این همه عظمت و صلابت ملت ایران به حیرت افتاده است و تمام‌ قد در برابر این ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌ها تعظیم و تکریم می‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان سخنان خود اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح در روز ارتش از ساعت 9 صبح در مسیر میدان ارتش تا میدان بسیج با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار می‌شود و شایسته است از رهنمودها و هدایتگری‌های مهربانانه و پدرانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قدردانی کنیم که همیشه پشتیبان و دلگرم‌کننده ارتشیان است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول