اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش:

خدمت به ملت اسباب مشروعیت ارتش است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش گفت: خدمت به ملت اسباب مشروعیت ارتش است.

خدمت به ملت اسباب مشروعیت ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل علیرضا صیامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته ارتش در پادگان شهید چمران اردبیل اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب 50 هزار مستشار نظامی در این کشور در عرصه‌های مختلف برای ملت ما تصمیم‌گیری می‌کردند اما بعد از پیروزی انقلاب جولان‌دهی این نخاله‌های استکبار به پایان رسید و ما با بهره‌گیری از توانمندی‌ نیروهای خود قادر شدیم به بهترین تجهیزات و تسلیحات نظامی دست یابیم.

وی بیان داشت: آنها احساس می‌کردند با ورودشان ما توان دستیابی به کوچک‌ترین تسلیحات دفاعی را نداریم در حالی که ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امروز به هواپیماهای بدون سرنشین، موشک‌های دور برد، نفربرهای قوی، وسایل ارتباطی بسیار مجهز و برخی از امکانات در فضای سایبری دست یافته تا عملیات روانی دشمن را ناکام بگذارد.

صیامی افزود: تولید این جنگ‌افزارهای پیشرفته و فوق پیشرفته، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تکاپو انداخته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایرانی که حتی قادر نبود یک اسلحه ژ3 بسازد امروز به چنان توانمندی بومی در عرصه تسلیحات نظامی دست یافته که قادر است رفع نیاز داخلی کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش با استقرار در مرز‌های کشورمان به جد پدافند می‌‌کند و بعد از گذشت 23 سال از پایان جنگ به پاکسازی مناطق آلوده مرزی و جنگی همت کرده است.

صیامی پاکسازی یک هزار هکتار از اراضی آلوده به مین و گلوله‌های جنگی، اطمینان‌بخشی به زارعان و کشاورزان منطقه خوزستان در کشت و زرع خود و همچنین تقدیم 170 شهید در راه پاکسازی مناطق آلوده را از اقدامات و افتخارات ارتش عنوان کرد.

خدمت به ملت اسباب مشروعیت ارتش است

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش با بیان اینکه عظمت جمهوری اسلامی ایران نمود فرا منطقه‌ای و حتی جهانی پیدا کرده، ابراز داشت: مجاهدت ملت ما به ویژه پشتیبانی از نیروهای مسلح نه تنها جایگاه ما را در دنیا بهبود بخشیده بلکه وضعیت خیره‌کننده‌ای را نیز برای دوستان و دشمنان قسم خورده این انقلاب فراهم کرده است.

وی بزرگ‌ترین مؤلفه ارتش خود باور را مقابله با هرگونه تنگ ‌نظری‌ها و تحریم و تهدید بی‌ثمر توصیف کرد و گفت: ارتش همچنان آماده است تا به عنوان سرباز ولایت و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا از مرزهای عقیدتی ملت ایران صیانت کند و در این مسیر از شوق و هیجان سر از پا نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صیامی در پایان سخنان خود مشروعیت ارتش را به مردم‌داری و ولایت‌مداری دانست و گفت: ارتش مردمی، مکتبی ولایی ما به سلسله مراتب فرماندهی خود افتخار می‌کنند چرا که ارتش ما برخلاف سایر ارتش‌های دنیا هویتی مکتبی و ولایی دارد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول