اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ارتش ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران چهره الهی دارد گفت: رژیم صهیونیستی توان مقابله با ارتش مقتدر ایران را ندارد.

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ارتش ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح گیلان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح برای حفظ استقلال، امنیت، عزت، حقوق و منافع جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

وی به دفاع نیروهای رزمی و ارتش در مواقع حساس از کشور اشاره کرد و افزود: نظامیان در دنیا به دو گروه طرفدار حق و عدالت و همچنین اجرای اهداف شیطانی تقسیم می‌شوند.

قربانی با بیان اینکه مومنان در راه خدا قیام، جهاد و مبارزه می‌کنند، تصریح کرد: مبارزان در راه خدا مانند کوه استوارند.

امام جمعه رشت، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مبارزان در راه خدا نامید و خاطرنشان کرد: کفر جهانی در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه سربازان اسلام به اذن خدا حرکت می‌کنند، بیان داشت: امروز در راس نیروهای مسلح ایران حکیم فرزانه، مرجع تقلید و جانشین امام زمان (عج) قرار دارد.

قربانی سرپیچی از فرمان فرماندهی معظم کل قوا را شرک خواند و گفت: گروه فتنه در سال 88 سخنان رهبر معظم انقلاب را گوش ندادند و می‌خواستند جنگ خیابانی راه بیندازند و این امر در حد شرک است.

نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را متعهد به اجرای احکام اسلامی دانست و ابراز داشت: انجام تکالیف دینی توسط نیروهای مسلح یک افتخار است. وی، شهیدان صیاد شیرازی و چمران را از جمله رزمندگانی عنوان کرد که جان خود را در راه خدا فدا کردند و یادآور شد: لشکریان استبداد در راه شیطان حرکت می‌کنند.

قربانی چهره ارتش جمهوری اسلامی ایران را الهی توصیف کرد و افزود: اسلام امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وضعیت منطقه، اذعان کرد: رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با ارتش مقتدر ایران را ندارد.

وی مقابله با دزدان دریایی را از جمله تلاش‌های موفقیت‌آمیز نیروی دریایی ارتش ایران برشمرد و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته با دزدان دریایی مقابله کند و آنها را به اسارت درآورد.

قربانی با بیان اینکه اسلام اجازه تشکیل رژیم جعلی صهیونسیتی بین کشورهای اسلامی را نمی‌دهد، تصریح کرد: ارتشیان ایران در راه خدا و اهداف الهی حرکت می‌کنند.

امام جمعه رشت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارای قدرت و توان خواند و بیان داشت: ارتش ایران خار چشم دشمنان است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول